Зіньковська Дар'я Володимирівна, Зиньковская Дарья Владимировна, Zinkovskа D.
Зіньковська Дар'я Володимирівна, Зиньковская Дарья Владимировна, Zinkovskа D.
Подтвержден адрес электронной почты в домене oneu.edu.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Використання методів маркетингового аудиту при прийнятті стратегічних рішень на підприємствах
НМ Андрєєва, ДВ Зіньковська
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка, 50-55, 2016
52016
Роль маркетингу в системі аудиторської діяльності підприємства: сучасний погляд на проблематику
НМ Андрєєва, ДВ Зіньковська
Вісник соціально-економічних досліджень, 11-18, 2015
52015
Маркетинговий аудит підприємства: методичні аспекти уніфікації процедури стратегування та оцінки ефективності
N Andryeyeva, D Zinkovska
Вісник соціально-економічних досліджень, 70-78, 2018
32018
Діагностика маркетингового потенціалу підприємства як базис підвищення його конкурентоспроможності
НМ Андрєєва, ДВ Зіньковська
Сумський державний університет, 2017
32017
Імплементація в систему субконтрактних відносин аналітично-маркетингової складової
ЯА Авдієнко, ДВ Зіньковська
Бізнес-навігатор, 100-105, 2018
22018
Аналітичний інструментарій оцінки маркетингової політики у сфері ризик-менеджменту агропромислових підприємств України
НМ Андрєєва, ДВ Зіньковська, НН Андреева, ДВ Зиньковская
2*2017
Особливості дослідження поведінки споживачів освітніх послуг в Інтернет-середовищі
ІО Жарська, ДВ Зіньковська
Бізнес Інформ, 404-412, 2014
22014
Маркетинговий аудит: систематика складових та класифікація форм (видів) впровадження
НМ Андрєєва, ДВ Зіньковська
Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні …, 2015
12015
Особливості застосування аналітичного інструментарію маркетингового аудиту в страхових компаніях
ОВ Рулінська, ДВ Зіньковська
Вчені записки Таврійського національного університету імені ВІ Вернадського …, 2019
2019
Методичні основи використання інноваційних методів при дослідженні впливу ринкового середовища на економіку підприємства
N Andryeyeva, D Zinkovskа
Вісник соціально-економічних досліджень, 119-127, 2018
2018
Теоретичні аспекти маркетингового стратегування на основі результатів проведення маркетингового аудиту
Д Зіньковська
Науковий вісник [Одеського національного економічного університету], 85-101, 2018
2018
МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ДІАПАЗОНУ ЦІН ДЛЯ ОТРИМАННЯ ЗАПЛАНОВАНОГО РІВНЯ ПРИБУТКУ НА ОСНОВІ ЦІНОВОЇ ЕЛАСТИЧНОСТІ
ОФ Оснач, ДВ Зіньковська
Маркетинг 1 (4), 33-37, 2018
2018
Modern approaches for the formation of the analytical instrumentary of the marketing policy of Ukrainian enterprises
N Andryeyeva, D Zinkovska
Economics. Ecology. Socium 1 (1), 33-44, 2017
2017
МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ ФОРСАЙТУ В СИСТЕМУ ДІАГНОСТИКИ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ
NM Andryeyeva, DV Zinkovska
Economic innovations 19 (2 (64)), 19-24, 2017
2017
Маркетинговий аудит та інституційне забезпечення у системі просування органічної продукції українських товаровиробників
НМ Андрєєва, ДВ Зіньковська, НН Андреева, ДВ Зиньковская
2016
Імплементація норм і стандартів ЄС в агропромислову сферу України в контексті підвищення її міжнародної конкурентоспроможності
Н Андрєєва, Д Зіньковська
Науковий вісник [Одеського національного економічного університету], 5-22, 2016
2016
The main problems of modern ukrainian economy
DV Zinkovskа, YV Irkhinа
Socio-economic Research Bulletin, pp. 48-52., 2015
2015
Особенности исследования поведения потребителей образовательных услуг в Интернет-среде
ИА Жарская, ДВ Зиньковская
Бизнес Информ, 2014
2014
Marketing audit of the enterprise: methodical aspects of unification of the procedure of strategizing and evaluation of efficiency.
N Andryeyeva, D Zinkovska
Рулінська ОВ
ДВ Зіньковська
ВЧЕНІ ЗАПИСКИ, 2019121, 0
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20