Підписатись
Зіньковська Дар'я Володимирівна, Зиньковская Дарья Владимировна, Zinkovskа D.
Зіньковська Дар'я Володимирівна, Зиньковская Дарья Владимировна, Zinkovskа D.
Підтверджена електронна адреса в oneu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Роль маркетингу в системі аудиторської діяльності підприємства: сучасний погляд на проблематику
НМ Андрєєва, ДВ Зіньковська
Вісник соціально-економічних досліджень, 11-18, 2015
82015
Використання методів маркетингового аудиту при прийнятті стратегічних рішень на підприємствах
НМ Андрєєва, ДВ Зіньковська
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка, 50-55, 2016
62016
Діагностика маркетингового потенціалу підприємства як базис підвищення його конкурентоспроможності
Н Андрєєва
Mechanism of an economic regulation, 55-64, 2017
42017
Diahnostyka marketynhovoi polityky yak instrument antykryzovoho upravlinnia pidpryiemstvamy Ukrainy [Diagnostics of marketing policy as a tool of crisis management enterprises …
NM Andrieieva, DV Zinkovska
Upravlinska, finansova ta marketynhova diialnist pidpryiemstv v umovakh …, 2016
42016
Маркетинговий аудит підприємства: методичні аспекти уніфікації процедури стратегування та оцінки ефективності
НМ Андрєєва, ДВ Зіньковська
Вісник соціально-економічних досліджень, 70-78, 2018
32018
Аналітичний інструментарій оцінки маркетингової політики у сфері ризик-менеджменту агропромислових підприємств України
НМ Андрєєва, ДВ Зіньковська, НН Андреева, ДВ Зиньковская
3*2017
Особливості дослідження поведінки споживачів освітніх послуг в Інтернет-середовищі
ІО Жарська, ДВ Зіньковська
Бізнес Інформ, 404-412, 2014
32014
Особливості застосування аналітичного інструментарію маркетингового аудиту в страхових компаніях
ОВ Рулінська, ДВ Зіньковська
Вчені записки Таврійського національного університету імені ВІ Вернадського …, 2019
22019
Імплементація в систему субконтрактних відносин аналітично-маркетингової складової
ЯА Авдієнко, ДВ Зіньковська
Бізнес-навігатор, 100-105, 2018
22018
Маркетинговий аудит: систематика складових та класифікація форм (видів) впровадження
НМ Андрєєва, ДВ Зіньковська
Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні …, 2015
22015
ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІАГНОСТИКИ ВНУТРІШНЬОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА THEORETICAL AND METHODOLOGICAL ASPECTS OF MARKETING DIAGNOSTICS OF THE …
ДВ Зіньковська
ГЛОБАЛЬНІ ТА НАЦІОНАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЕКОНОМІКИ, 278, 2018
12018
Методологічні аспекти впровадження форсайту в систему діагностики маркетингової політики на підприємствах України
NM Andryeyeva, DV Zinkovska
Economic innovations 19 (2 (64)), 19-24, 2017
12017
Маркетинговий аудит та інституційне забезпечення у системі просування органічної продукції українських товаровиробників
НМ Андрєєва, ДВ Зіньковська
Житомирський національний агроекологічний університет; ОО Євенок, 2016
12016
Методичні основи використання інноваційних методів при дослідженні впливу ринкового середовища на економіку підприємства
N Andryeyeva, D Zinkovskа
Вісник соціально-економічних досліджень, 119-127, 2018
2018
Теоретичні аспекти маркетингового стратегування на основі результатів проведення маркетингового аудиту
Д Зіньковська
Науковий вісник [Одеського національного економічного університету], 85-101, 2018
2018
МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ДІАПАЗОНУ ЦІН ДЛЯ ОТРИМАННЯ ЗАПЛАНОВАНОГО РІВНЯ ПРИБУТКУ НА ОСНОВІ ЦІНОВОЇ ЕЛАСТИЧНОСТІ
ОФ Оснач, ДВ Зіньковська
Маркетинг 1 (4), 33-37, 2018
2018
Modern approaches for the formation of the analytical instrumentary of the marketing policy of Ukrainian enterprises
N Andryeyeva, D Zinkovska
Economics. Ecology. Socium 1 (1), 33-44, 2017
2017
Маркетингова діагностика експортного потенціалу підприємств агропродовольчої сфери як інструмент прийняття стратегічних рішень
НМ Андрєєва, ДВ Зіньковська
2017
Імплементація норм і стандартів ЄС в агропромислову сферу України в контексті підвищення її міжнародної конкурентоспроможності
Н Андрєєва, Д Зіньковська
Науковий вісник [Одеського національного економічного університету], 5-22, 2016
2016
The main problems of modern ukrainian economy
DV Zinkovskа, YV Irkhinа
Socio-economic Research Bulletin, pp. 48-52., 2015
2015
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20