Transformation of the Genre of Still Life in Painting and Literature O Kharlan, I Shkola, B Saliuk, M Bohdanova, Y Melnikova Journal of History Culture and Art Research 9 (3), 246-256, 2020 | 4 | 2020 |
Рольова гра як засіб формування іншомовної комунікативної компетентності студентів немовних спеціальностей ІВ Школа Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер …, 2014 | 4 | 2014 |
Візія Лондона в романі Місіс Делловей В. Вулф І Школа Філологічні науки, 65-70, 2013 | 4 | 2013 |
Особливості рецепції роману М. Сервантеса “Дон Кіхот” в українській та англійській прозі 10–20-х років XX ст. ІВ Школа Київський національний університет імені Тараса Шевченка Міністерства …, 2012 | 3 | 2012 |
Імпресіоністичний принцип візуалізації міського простору у творах В. Вульф та І. Вільде ІВ Школа Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер …, 2017 | 2 | 2017 |
Образ Дон Кіхота в «Байгороді» Ю. Яновського та поверненні Дон Кіхота» Г.-К. Честертона як символ націотворення I SHKOLA Філологічні науки, 52-57, 2016 | 1 | 2016 |
ЗАСТОСУВАННЯ ПРИЙОМІВ СОЦІАЛЬНО-ЕМОЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ФОРМУВАЛЬНОМУ ОЦІНЮВАННІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ Н Дмітренко, В Панченко, О Гладка, І Школа, А Девіцька Молодь і ринок, 80-85, 2024 | | 2024 |
Digital Technologies for Teaching English as a Foreign/Second Language: a collective monograph НЄ Антоненко, ТВ Коноваленко, ТГ Король, ГІ Подосиннікова, ... " Євро-Волинь", 2024 | | 2024 |
ЦИФРОВИЙ СТОРІТЕЛІНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ДЛЯ РОЗВИТКУ СОЦІО-ЕМОЦІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ Б САЛЮК, І ШКОЛА Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету …, 2023 | | 2023 |
ПІДВИЩЕННЯ МОВЛЕННЄВИХ НАВИЧОК СТУДЕНТІВ ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВОГО СТОРІТЕЛІНГУ У ВИКЛАДАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В УНІВЕРСИТЕТІ ENHANCING STUDENTS’SPEAKING SKILLS BY USING … I SHKOLA | | 2022 |
INTERACTIVE LECTURES AS A WAY TO INCREASE THE EFFECTIVENESS OF TEACHING AND LEARNING IN HIGHER EDUCATIONAL ESTABLISHMENTS ІНТЕРАКТИВНІ ЛЕКЦІЇ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ … I SHKOLA Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету, 2022 | | 2022 |
Навчальна програма обов’язкової навчальної дисципліни «Корективний фонетичний курс англійської мови» ІВ Школа Бердянський державний педагогічний університет, 2020 | | 2020 |
Literature and Visual Art Interaction in the Novels “The Waves” and “To the Lighthouse” by Virginia Woolf I Shkola, B Saliuk, J Priadko, N Panova Journal of History Culture and Art Research 8 (2), 114-122, 2019 | | 2019 |
Literature and Visual Art Interaction in the Novels “The Waves” and “To the Lighthouse” by Virginia Woolf journal-article DOI: 10.7596/taksad.v8i2.2113 NP I.Shkola, B.Saliyk, J.Priadko Journal of History Culture and Art Research, 2019 | | 2019 |
СЕРВАНТЕСІВЬСКИЙ ДИСКУРС В РОМАНІ “ОРЛАНДО” В. ВУЛФ І Школа Збірник тез доповідей [Електронний ресурс] IІI Міжнародної науково …, 2019 | | 2019 |
English for Students Majoring in History J Priadko, I Shkola Мелітополь: Видавничий будинок Мелітопольської міської друкарні, 2019 | | 2019 |
Імпресіоністична естетика роману В. Вулф Хвилі в контексті теорії інтермедіальності І Школа Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер …, 2018 | | 2018 |
Дон Кіхот М. Сервантеса: еволюція критичної та літературної рецепції ІВ Школа Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер …, 2017 | | 2017 |
Кейс-метод як засіб підвищення ефективності навчання іноземної мови студентів немовних спеціальностей І Школа, И Школа Південноукраїнський національний педагогічний університет імені КД Ушинського, 2015 | | 2015 |
РИСИ КАЗКИ В “САНАТОРІЙНІЙ ЗОНІ” ТА “СЕНТИМЕНТАЛЬНІЙ ІСТОРІЇ” М. ХВИЛЬОВОГО ІВ Школа Редакційна колегія, 157, 2014 | | 2014 |