Подписаться
Юлія Дорош
Юлія Дорош
Ivan Franko National University of Lviv, Львівський національний університет імені Івана Франка
Подтвержден адрес электронной почты в домене lnu.edu.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Географія ресурсів ностальгійного туризму Жовківського району Львівської області
РМ Лозинський, ІВ Кучинська, ЮС Дорош
Карпатський край, 94-101, 2013
92013
Туристичний брендбук Львівщини як інструмент формування позитивного іміджу України на світовому ринку
МЙ Рутинський, Г Кушнірук, Ю Дорош
Туристичний бренд як фактор формування позитивного іміджу України на …, 2019
42019
Сучасний стан, тенденції та перспективи розвитку світового готельно-ресторанного господарства
ЛС Безручко, ЮС Дорош
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018
32018
Позиціонування брендів міжнародних готельних мереж на ринку гостинності України
ГВ Кушнірук, ЮС Дорош
Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі, 16-23, 2022
12022
Тенденції впровадження мобільних застосунків екскурсійного спрямування у туристичну індустрію Львова
ЦОС Дорош Ю. С.
Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності: міжнародна науково …, 2020
12020
Туризм в Україні в умовах війни: тенденції та розвиток
ЮС Дорош
Харків: ДБТУ, 2023
2023
Сучасні тенденції та стратегії відновлення індустрії гостинності після COVID-19 та карантинних обмежень
ГО Горіна, ОМ Романуха, ГА Богатирьова, НВ Лохман, ...
Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган …, 2023
2023
Квіткові тури як інноваційний тренд у формуванні туристичного продукту у Карпатському регіоні
Д Юлія
ГЕОГРАФІЧНІ АСПЕКТИ ПРОСТОРОВОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ТЕРИТОРІЇ, СУСПІЛЬСТВА ТА …, 2022
2022
КАПСУЛЬНІ ГОТЕЛІ: МІЖНАРОДНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ДОСВІД УПРОВАДЖЕННЯ В УКРАЇНІ
Ю Дорош
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ, 2022
2022
Лавандові поля як перспективний ресурс для розвитку туризму (на прикладі Карпатського регіону України)
Д Юлія
Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції «Туристичний та …, 2021
2021
Особливості використання мобільних застосунків в ресторанній індустрії (на прикладі Львова)
ОЦ Юлія Дорош
Матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Туристичний та …, 2021
2021
Німецька історико-культурна спадщина як ресурс для розвитку ностальгійного туризму у Львівській області
Y Dorosh
Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія …, 2020
2020
РОЗВИТОК ТУРИСТИЧНО-ОРІЄНТОВАНИХ ФЕРМЕРСЬКИХ ГОСПОДАРСТВ ЛЬВІВЩИНИ
ОС Цимбала, ЮС Дорош
2020
Туристично-орієнтовані фермерські господарства Львівщини в умовах карантину: окремі аспекти діяльності
ЮД Ольга Цимбала
Туризм у ХХІ столітті: виклики та реагування, С. 83 – 86., 2020
2020
Квест як альтернативна форма екскурсійного продукту (на прикладі Львова)
ЮД Ольга Цимбала
Міжнародна науково-практична конференція «Міський туризм: реалії, виклики …, 2020
2020
Аналіз ринку мобільних додатків у сфері туризму
ЮД Ольга Цимбала
VIII регіональна науково-практична конференція «Історико-культурні пам’ятки …, 2020
2020
НІМЕЦЬКА ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА ЯК РЕСУРС ДЛЯ РОЗВИТКУ НОСТАЛЬГІЙНОГО ТУРИЗМУ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Ю Дорош
ВІСНИК, 2020
2020
Кав’ярні Львова як фактор формування туристичного бренду міста
Ю Дорош
«Сучасні проблеми розвитку туризму в Україні»: [Текст]: Зб. матер. міжнар …, 2019
2019
Креативні готелі на туристичному ринку України
Ю Дорош
«Туристичний бренд як фактор формування позитивного іміджу України на …, 2019
2019
Вина Італії як туристичний бренд країни
Ю Дорош
Туристичний бренд як фактор формування позитивного іміджу України на …, 2019
2019
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20