Follow
Інна Баша
Title
Cited by
Cited by
Year
Маркетингові дослідження на ринку освітніх послуг
ІМ Баша
КНЕУ ім. Вадима Гетьмана. К., 2015, 2015
152015
Маркетингові дослідження в системі стратегічного управління освітнім простором вищих навчальних закладів
ІМ Баша
Формування ринкової економіки: зб. наук. праць.—К.: КНЕУ, 584-591, 2012
92012
Теоретичні та практичні засади іміджу підприємства в сучасних умовах
І Баша, Ю Ремезь
Економіка та суспільство, 2021
52021
Маркетингова стратегія ВНЗ в умовах інноваційного розвитку освіти України
ІМ Баша
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011
52011
Застосування інноваційних методів навчання в формуванні компетентностей майбутніх маркетологів
І Баша, В Манойло
Маркетинг в Україні, 62-68, 2017
42017
Моделювання розвитку освітніх послуг національних ВНЗ
ІМ Баша
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки, 175-179, 2015
32015
Тенденції розвитку національних ВНЗ в освітньому просторі
ІМ Баша
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012
22012
Методологічні аспекти надання освітніх послуг з урахуванням тенденцій споживчого попиту
ОВ Данніков, ОВ Данников, ІМ Баша
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2008
22008
Маркетингові засади розвитку ринку освітніх послуг
ІМ Якименко
URL: www. nbuv. gov. ua/portal/Soc_Gum/Etp/2008_ 21, 2008
22008
ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ СУЧАСНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ИНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ В СИСТЕМЕ УПРАВЛЕНИЯ СОВРЕМЕННІМ ПРЕДПРИЯТИЕМ INTERNET MARKETING IN THE CONTROL SYSTEM OF A MODERN
К Рудик, І Баша
Сучасні технології комерційної діяльності і логістики: Зб., 324, 2020
12020
Стандарти освітньої діяльності
ІМ Баша
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2014
12014
Підвищення конкурентоспроможності ВНЗ у контексті надання якісних освітніх послуг
О Данніков, І Баша
Ринок цінних паперів України. Вісник Державної комісії з цінних паперів та …, 2011
12011
РОЗВИТОК PR–ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ЗАДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЙОГО ЕФЕКТИВНОСТІ РАЗВИТИЕ PR–ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПРЕДПРИТЯТИЯ ДЛЯ ОБЕСПЕЧЕНИЯ ЕГО ЭФФЕКТИВНОСТИ DEVELOPMENT OF PR-ACTIVITIES OF …
Ш Альбіна, І Баша
Сучасні технології комерційної діяльності і логістики: Зб., 341, 2020
2020
Розвиток PR–діяльності підприємства задля забезпечення його ефективності
А Шеремет, ІМ Баша
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020
2020
Вплив маркетингових досліджень на розвиток ринку туристичних послуг
ІМ Баша
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018
2018
Принципи управління та розвитку персоналу в маркетинговій діяльності підприємства в еру цифрових технологій
ІМ Баша, МВ Шевченко
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018
2018
Роль стратегічного маркетингу в інноваційному управлінні національними ВНЗ
ІМ Баша
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016
2016
Оцінка перспектив розвитку українських вузів шляхом використання потенціалу
ІМ Баша
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2013
2013
Взаємозв’язок освіти і науки, педагогічної теорії та практики
ОВ Данніков, ІМ Баша, АО Василенко
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013
2013
Маркетинговий аудит: проблеми і перспективи розвитку
ІМ Баша, ІІ Киричишин
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012
2012
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20