Інновації в освіті: світовий досвід і місцеві практики ОО Буйдіна Імідж сучасного педагога, 5-9, 2020 | 2 | 2020 |
Засоби візуалізації знань у контексті створення моделей знакового мовлення О Буйдіна Гуманізація навчально-виховного процесу: Збірник наукових праць.–Вип. LV, ч …, 2011 | 2 | 2011 |
Діяльнісний підхід як умова реалізації змісту шкільної природничої освіти ОО Буйдіна VIII Менделєєвські читання: Збірник наукових праць регіональної науково …, 2015 | 1 | 2015 |
Інноваційні практики у формуванні пізнавальної самостійності учня ОО Буйдіна Імідж сучасного педагога, 35-37, 2015 | 1 | 2015 |
Реалізація діяльнісного підходу у навчанні природничих предметів ОО Буйдіна Імідж сучасного педагога, 19-22, 2015 | 1 | 2015 |
Рекомендовано вченою радою Інституту педагогіки НАПН України (протокол № 13 від 30 грудня 2020 року) МВ Гриньова, ОО Буйдіна | | 2021 |
Матеріали всеукраїнського освітнього форсайту «Зміст освіти та освітні практики Нової української школи» ВР Ільченко, ОО Буйдіна, ВВ Зелюк | | 2021 |
Методичний посібник" Навчально-методичний комплекс кафедри методики змісту освіти" ОО Буйдіна | | 2021 |
Актуальні проблеми здійснення формувального оцінювання в системі післядипломної освіти ОО Буйдіна Імідж сучасного педагога, 21-25, 2020 | | 2020 |
ДОСЛІДНИЦЬКИЙ ПІДХІД У НАВЧАННІ ХІМІЇ ШНІ Буйдіна О.О. ХІІ МЕНДЕЛЄЄВСЬКІ ЧИТАННЯ, 210-212, 2019 | | 2019 |
МЕТАПРЕДМЕТНІСТЬ ЯК РЕЗУЛЬТАТ РЕАЛІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ШНІ Буйдіна О.О. ХІІ МЕНДЕЛЄЄВСЬКІ ЧИТАННЯ, 208-210, 2019 | | 2019 |
РОЗВИТОК ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ ВІ ВЕРНАДСЬКОГО В СУЧАСНІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ ОО Буйдіна Члени редакційної колегії, 152, 2018 | | 2018 |
Опорна школа : шляхи становлення ООБ М. І. Степаненко, Н. І. Шиян, О. Ю. Ільченко, С. В. Стрижак Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2017 | | 2017 |
Оцінювання ефективності моделі навчання природничих предметів на засадах діяльнісного підходу ОО Буйдіна Імідж сучасного педагога, 43-47, 2017 | | 2017 |
Міжпредметна інтеграція у навчанні природничих предметів ОО Буйдіна Імідж сучасного педагога, 49-52, 2016 | | 2016 |
ПРАКТИЧЕСКАЯ ЗНАЧИМОСТЬ РЕГИОНАЛЬНОЙ ОПЫТНО-ЭКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЙ РАБОТЫ" РЕАЛИЗАЦИЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТНОГО ПОДХОДА В ОБУЧЕНИИ ЕСТЕСТВЕННЫМ ПРЕДМЕТАМ" ЕА Буйдина Международный журнал прикладных и фундаментальных исследований, 68-71, 2016 | | 2016 |
Науково-методичні записки ПОІППО: Педагогічні засади ефективного навчання у загальноосвітній школі НВ Корягіна, ОО Буйдіна, ВР Ільченко, ОГ Ільченко, ЗМ Канівець, ... ПОІППО ім. МВ Остроградського, 2016 | | 2016 |
Практическая значимость региональной опытно-экспериментальной работы «Реализация деятельностного подхода в обучении естественным предметам» БЕ А. Международный журнал прикладных и фундаментальных исследовани, с.68-71, 2016 | | 2016 |
Исследовательская деятельность школьников в процессе изучения химии СВС Буйдина Е.А., Н. И. Шиян Фундаментальные и прикладные проблемы получения новых материалов …, 2015 | | 2015 |
Реалізація діяльнісного підходу у навчанні природничих предметів БО О. Імідж сучасного педагога, С. 19–22, 2015 | | 2015 |