Детермінування та особливості розвитку неперервної педагогічної освіти на початку ХХІ ст. у сучасному освітньому просторі Н Мукан, О Мукан, Е Істоміна Порівняльно-педагогічні студії, 100-105, 2014 | 11 | 2014 |
Методологія дослідження професійної підготовки фахівців у галузі міжнародних відносин в університетах Канади НВ Мукан, КЮ Істоміна Молодий вчений, 468-472, 2016 | 7 | 2016 |
Професійна підготовка фахівців з міжнародних відносин в університеті Торонто КЮ Істоміна Молодий вчений, 94-97, 2015 | 7 | 2015 |
Аналіз стандартів професійного розвитку вчителів американських загальноосвітніх шкіл Н Мукан, К Істоміна Порівняльно-педагогічні студії, 113-119, 2013 | 5 | 2013 |
Професійна підготовка бакалаврів гуманітарних наук з міжнародних відносин в університетах Канади КЮ ІСТОМІНА НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА, 2017 | 3 | 2017 |
Оцінювання і нарахування кредитів у процесі навчання бакалаврів у галузі міжнародних відносин в університетах Канади КЮ Істоміна Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 210-218, 2015 | 3 | 2015 |
Методи і форми організації навчального процесу фахівців-міжнародників в університетах Канади КЮ Істоміна Збірник наукових праць "Педагогічні науки" 2 (LXIX), 55-60, 2016 | 2 | 2016 |
Тверді та мякі навички, які формують професійну компетентність фахівця з міжнародних відносин Н Мукан, К Істоміна, Г Яремко, І Миськів Молодь і ринок, 2019 | 1 | 2019 |
Роль громадських організацій у підготовці фахівців-міжнародників у Канаді КЮ Істоміна Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2016 | 1 | 2016 |
Результати навчання фахівців-міжнародників в університетах Канади К Істоміна Збірник наукових праць Полтавського педагогічного університету ім. В.Г …, 2016 | 1 | 2016 |
International relations as a field of study in the Canadian system of higher education K Istomina Порівняльна професійна педагогіка, 83-87, 2015 | 1 | 2015 |
Стан професійної підготовки бакалаврів з міжнародних відносин в Україні К Істоміна Професійна освіта: методологія, теорія та технології, 158-172, 2017 | | 2017 |
Порівняльний аналіз професійної підготовки бакалаврів гуманітарних наук з міжнародних відносин у Канаді та Україні К Істоміна Молодь і ринок, 84-88, 2017 | | 2017 |
Формування соціокультурної компетентності фахівців-міжнародників у Канаді К Істоміна Міжнародна науково-практичної конференції "Розвиток наукової та інноваційної …, 2016 | | 2016 |
Лекція як форма організації навчального процесу фахівців-міжнародників в університетах Канади К Істоміна Матеріали ХХХІХ міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми і …, 2016 | | 2016 |
Особливості системи перезарахування кредитів в університетах Канади у контексті професійної підготовки фахівців-міжнародників К Істоміна Матеріали міжнародної науково-практичної конференції « Дослідження різних …, 2016 | | 2016 |
Оцінка якості освітньо-кваліфікаційного рівня "Бакалавр" в системі університетської освіти у Канаді КЮ Істоміна Міжнародна науково-практична конференція "Історія та сучасний стан …, 2014 | | 2014 |
Розвиток міжнародних відносин як навчальної дисципліни у Канаді КЮ Істоміна Міжнародна науково-практична конференція "Людина та соціум: сучасні проблеми …, 2014 | | 2014 |
Соціопрагматичний аналіз адвокатського дискурсу на основі заключної судової промови роману Джона Грішема "Час убивати" Н Мукан, К Істоміна Наукові записки. Серія: філологічні науки (мовознавчство), 25-29, 2013 | | 2013 |