Подписаться
Nadiia Iazvinska, Язвінська Надія
Nadiia Iazvinska, Язвінська Надія
National Technical University of Ukraine “Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute”
Подтвержден адрес электронной почты в домене kpi.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Особливості сучасного ринку ІТ-послуг та специфіка просування на ньому
АВ Голидьбіна, НВ Язвінська
Економічний вісник Національного технічного університету України Київський …, 2017
242017
Еволюція в управлінні комплексом маркетингу: застосування моделі 7Р на підприємствах промислових пралень
НВ Язвінська, АВ Тимченко
Економічний вісник Національного технічного університету України Київський …, 2016
182016
Маркетингова веб-стратегія підприємства-данина моді чи вимога сучасності?
НВ Язвінська, ЯО Касперович
Маркетинг в Україні, 51-54, 2011
182011
Особливості формування корпоративної культури на підприємстві
ЄЮ Гресь, НВ Язвінська
Актуальні проблеми економіки та управління 3 (8), 2014
162014
Стратегічні орієнтири маркетингової діяльності підприємств
Н Язвінська
Маркетинг в Україні, 46-50, 2013
112013
Конкурентоспроможність підприємства як комплексний показник ефективності виробничо-ринкової діяльності підприємства
НВ Язвінська
Економічний вісник Національного гірничого університету, 57-64, 2004
102004
Аутсорсинг на ринку маркетингових послуг: за і проти залучення зовнішніх підрядників
НВ Язвінська, АВ Овчиннікова
Маркетинг в Україні, 50-53, 2011
92011
Маркетинговий менеджмент: навч. посіб
НВ Язвінська
Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020
72020
Маркетинговий менеджмент. Опорний конспект лекцій
НВ Язвінська
КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020
6*2020
Конкурентоспроможність українських підприємств на ринках програмного забезпечення
НВ Язвінська
Рукопис: дис. на здобуття наук. ступеня канд. економ. наук: спец 8 (01), 2006
52006
Особливості ринкового позиціонування продукції для сонячної енергетики України
НВ Язвінська, АА Барановська
Маркетинг і менеджмент інновацій, 221-233, 2015
42015
Формування антикрихкої конкурентоздатності підприємства–маркетинговий підхід
НВ Язвінська, СВ Вишницька
Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський …, 2022
32022
Аналіз підходів до визначення позиціонування торгової марки
КР Грудинін, НВ Язвінська
Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи, 58-59, 2021
32021
Сучасні тренди ринку натуральних солодощів
ВІ Архипова, НВ Язвінська
БІЗНЕС, ІННОВАЦІЇ, МЕНЕДЖМЕНТ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, 146-147, 2021
22021
Маркетингове управління громадськими організаціями
ОО Горбовська, НВ Язвінська
ЕКОНОМІКА ТА СУСПІЛЬСТВО, 257, 2018
22018
Комунікаційна ефективність в маркетингу відносин
Н Язвінська
КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020
12020
Управління маркетингом підприємства крізь призму управління відносинами
НВ Язвінська, НВ Язвинская, ЄА Домашева, ЕА Домашева
12018
СУЧАСНІ АЛЬТЕРНАТИВНІ ЗАСОБИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
НВ Язвінська, КЮ Яворська
Problems of a systemic approach to the economy enterprises 1 (13), 2010
12010
Аудит взаємовідносин підприємства зі споживачами-важлива складова формування міжнародної конкурентоспроможності вітчизняних підприємств
НВ Язвінська, НС Боклан
Економічний вісник Національного технічного університету України" Київський …, 2009
12009
Формування програми партнерського маркетингу для підприємства
ОО Дуденко, НВ Язвінська
B2B Marketing: зб. наук. праць XVII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 14 …, 2023
2023
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20