Подписаться
Карпенко Віталій Леонідович Vitalii Karpenko
Карпенко Віталій Леонідович Vitalii Karpenko
Khmelnytskyi National University; Хмельницький національний університет
Подтвержден адрес электронной почты в домене khmnu.edu.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Журналістика: основи професіональної комунікації
В Карпенко
К.: Нора-прінт, 2002
702002
The role of institutions in the development of agriculture.
P Putsenteilo, Y Klapkiv, V Karpenko, I Gvozdecka
332020
Trajectory of marketing function‒from traditions to innovations
PR Putsenteilo, VM Nyanko, VL Karpenko
European Journal of Management Issues 26 (3-4), 103-113, 2018
252018
Генезис поняття" маркетингова товарна політика" у вітчизняній економічній літературі
ВЛ Карпенко
Хмельницький національний університет, 2011
222011
Формування мотивів і стимулів інноваційної діяльності підприємства
ВЛ Карпенко
ВЛ Карпенко.–Хмельницький, 2005.–20 с, 2005
202005
Аналіз стану розвитку молокопереробної галузі України
ВЛ Карпенко
Вісник Хмельницького національного університету, 90-101, 2020
102020
Розвиток стратегічного маркетингу в діяльності підприємства
ВЛ Карпенко
Інноваційна економіка, 129-135, 2016
102016
Світові тренди та тенденції розвитку біржової торгівлі на сучасному етапі
СВ Ковальчук, СА Дражниця, ВЛ Карпенко
Підприємництво і торгівля, 10-14, 2018
92018
Дослідження інноваційної активності промислових підприємств України
ОА Голубовська, ОА Голубовская
Видавництво ХНЕУ, 2012
92012
Методологічні підходи до формування механізму активізації інноваційної діяльності підприємств
ВЛ Карпенко, МА Йохна
Донецький національний технічний університет, 2005
82005
Концепції інституціональної економічної теорії в управлінні розвитком соціально-економічних систем
МА Йохна, ВВ Стадник, ПГ Іжевський, ОВ Замазій, ВЛ Карпенко
Хмельницький: ХНУ, 2007
62007
Формування мотиваційного механізму інноваційної діяльності акціонерних товариств
МА Йохна
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки/МА Йохна …, 2005
62005
Преса і незалежність України
В Карпенко
Практика медіа-політики. Київ: Інститут журналістики КНУ ім. Тараса …, 2003
62003
Маркетинг: та iн; за ред. канд. екон. наук Ковальчук С
СВ Ковальчук, ВЛ Карпенко, ЛВ Коваль, РВ Бойко, ЛА Бичкова
В.-Львiв: Новий Свiт, 2000
62000
Теоретичні засади формування системи управління конкурентоспроможністю підприємств
ВЛ Карпенко
Сталий розвиток економіки, 84-90, 2016
52016
Методика оцінки конкурентоспроможності продукції промислових підприємств
ВЛ Карпенко
Вісник Хмельницького національного університету, 33-38, 2009
52009
Дослідження ринку страхових послуг в Україні
НЮ Якимчук, ВЛ Карпенко
Хмельницький національний університет, 2010
42010
Удосконалення бухгалтерського обліку основних засобів підприємств
В Карпенко, O Вінниченко, O Петриківа
Financial and credit activity problems of theory and practice 1 (36), 108-115, 2021
32021
Оцінка забезпечення функціонування молокопереробних підприємств України
В Карпенко
Тернопіль, 2020
32020
Формування ефективної системи збуту продукції як важливої складової управління маркетинговою діяльністю підприємства
ВЛ Карпенко, ІВ Гвоздецька
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки, 86-88, 2016
32016
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20