Підписатись
Vember Viktoriia / Вембер Вікторія Павлівна
Vember Viktoriia / Вембер Вікторія Павлівна
Київський університет імені Бориса Грінченка, Факультет інформаційних технологій та математики
Підтверджена електронна адреса в kubg.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Формувальне оцінювання: від теорії до практики
НВ Морзе, ОВ Барна, ВП Вембер
Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах, 45-57, 2013
1112013
Інформатизація освіти та проблеми впровадження педагогічних програмних засобів в навчальний процес
ВП Вембер
Електронне наукове фахове видання „Інформаційні технології і засоби навчання”, 2007
942007
Навчально-методичні вимоги до електронного підручника
ВП Вембер
Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання: Зб. наук. праць, 50-56, 2006
762006
Компетентнісні завдання як засіб формування інформатичної компетентності в умовах неперервної освіти
N Morze, O Kuzminska, V Vember, O Barna
Journal of Information Technologies in Education (ITE), 023-031, 2010
492010
Робочий зошит з інформатики. 6 клас
НВ Морзе, ОВ Барна, ВП Вембер
Оріон, 2017
45*2017
Методичні основи проектування та використання електронного підручника з інформатики для загальноосвітньої школи
ВП Вембер
Видавництво НПУ імені М. Драгоманова, 2008
452008
Роль та місце електронного підручника в навчально-методичному комплекті з навчального предмета для загальноосвітньої школи
ВП Вембер
Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології …, 2009
442009
3D картування цифрової компетентності в системі освіти України
НВ Морзе, ВП Вембер, МА Гладун
Інформаційні технології і засоби навчання: Теорія, методика і практика …, 2019
402019
Інформатика: підручник для 10 класу
НВ Морзе, ВП Вембер, ОГ Кузьмінська
УВЦ «Школяр», 2010
402010
Як визначити педагогічну цінність електронних засобів навчального призначення?
НВ Морзе, ВП Вембер
Директор школи, ліцею, гімназії, 31-36, 2007
352007
Використання цифрових технологій для формувального оцінювання
НВ Морзе, ВП Вембер, МА Бойко
Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету, 202-214, 2019
282019
Formuvalne otsiniuvannia: vid teorii do praktyky [Formative assessment: from theory to practice]
NV Morze, OV Barna, VP Vember
Informatyka ta informatsiini tekhnolohii v navchalnykh zakladakh …, 2013
282013
Інформатика: підруч. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закладів
ОВ Барна, НВ Морзе, ВП Вембер
УОВЦ «Оріон», 2017
272017
Use of digital tools as a component of STEM education ecosystem
L Hrynevych, N Morze, V Vember, M Boiko
Educational Technology Quarterly, 1-22, 2021
262021
Інформатична компетентність учнів може бути вищою від компетентності тих, хто їх навчає?(за матеріалами моніторингового дослідження з інформатичних компетентностей випускників …
НВ Морзе, ОВ Барна, ВП Вембер, МВ Золочевська, ОВ Ігнатенко, ...
Комп'ютер у школі та сім'ї, 3-8, 2010
262010
Formative and Peer Assessment in Higher Education
N Morze, V Vember, L Varchenko-Trotsenko
Studio NOA for University of Silesia in Katowice, 2017
212017
3D mapping of digital competency in Ukrainian education system
N Morze, V Vember, M Gladun
Information Technologies and Learning Tools 70 (2), 28-42, 2019
202019
The role of digital technologies in the development of the STEM education ecosystem
L Hrynevych, N Morze, V Vember, M Boiko
Information Technologies and Learning Tools 83 (3), 15-16, 2021
172021
Інформатика: підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл.: рівень стандарту
НВ Морзе, ВП Вембер, ОГ Кузьмінська
К.: Школяр, 2010
172010
Neobanks operations and security features
G Larisa, N Tetiana, V Viktoriia
2019 IEEE International Scientific-Practical Conference Problems of …, 2019
162019
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20