Vember Viktoriia / Вембер Вікторія Павлівна
Vember Viktoriia / Вембер Вікторія Павлівна
Київський університет імені Бориса Грінченка, Факультет інформаційних технологій та управління
Підтверджена електронна адреса в kubg.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Інформатизація освіти та проблеми впровадження педагогічних програмних засобів в навчальний процес
ВП Вембер
Електронне наукове фахове видання „Інформаційні технології і засоби навчання”, 2007
682007
Навчально-методичні вимоги до електронного підручника
ВП Вембер
Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання: Зб. наук. праць, 50-56, 2006
602006
Формувальне оцінювання: від теорії до практики
НВ Морзе, ОВ Барна, ВП Вембер
Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах, 45-57, 2013
512013
Компетентнісні завдання як засіб формування інформатичної компетентності в умовах неперервної освіти
НВ Морзе, ОГ Кузьмінська, ВП Вембер, ОВ Барна
Інформаційні технології в освіті: Збірник наукових праць, 48-62, 2010
502010
Інформатика: підручник для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів
НВ Морзе, ОВ Барна, ВП Вембер, ОГ Кузьмінська, НА Саражинська
Видавничий дім “Освіта”, 2014
372014
Інформатика: підручник для 10 класу
НВ Морзе, ВП Вембер, ОГ Кузьмінська
УВЦ «Школяр», 2010
332010
Методичні основи проектування та використання електронного підручника з інформатики для загальноосвітньої школи
ВП Вембер
Видавництво НПУ імені М. Драгоманова, 2008
332008
Роль та місце електронного підручника в навчально-методичному комплекті з навчального предмета для загальноосвітньої школи
ВП Вембер
Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології …, 2009
302009
Як визначити педагогічну цінність електронних засобів навчального призначення?
НВ Морзе, ВП Вембер
Директор школи, ліцею, гімназії, 31-36, 2007
302007
Робочий зошит з інформатики. 6 клас
НВ Морзе, ОВ Барна, ВП Вембер
Оріон, 2017
28*2017
Інформатична компетентність учнів може бути вищою від компетентності тих, хто їх навчає?(за матеріалами моніторингового дослідження з інформатичних компетентностей випускників …
НВ Морзе, ОВ Барна, ВП Вембер, МВ Золочевська, ОВ Ігнатенко, ...
Комп'ютер у школі та сім'ї, 3-8, 2010
222010
Інформатика: підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл.: рівень стандарту
НВ Морзе, ВП Вембер, ОГ Кузьмінська
К.: Школяр, 2010
142010
Система компетентнісних завдань як засіб формування компетентностей на уроках інформатики
НВ Морзе, ОВ Барна, ВП Вембер, ОГ Кузьмінська
Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах, 17-27, 2015
132015
Що слід враховувати під час структурування навчального матеріалу в електронних підручниках?
ВП Вембер
Комп’ютер у сім’ї та школі, 38-43, 2007
112007
Використання цифрових технологій для формувального оцінювання
Н Морзе, В Вембер, М Гладун
Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету, 202-214, 2019
102019
3D картування цифрової компетентності в системі освіти України
НВ Морзе, ВП Вембер, МА Гладун
Інформаційні технології і засоби навчання: Теорія, методика і практика …, 2019
102019
Formative assessment: from theory to practice
N Morze, O Barna, V Vember
Informatics and Information Technologies in Educational Institutions 6, 45-57, 2013
92013
Інформатика: експерим. підручник для 10 кл./під редак. НВ Морзе
НВ Морзе, ВП Вембер, ОГ Кузьмінська
К.: Вид. Корбуш, 2008
92008
Iнформатизацiя освiти та проблеми впровадження педагогiчних програмних засобiв в навчальний процес
ВП Вембер
Iнформацiйнi технологiї i засоби навчання, 2007
92007
Academic requirements for an electronic textbook
VP Vember
Scientific journal of National Pedagogical Dragomanov University. Series 2 …, 2006
82006
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20