Підписатись
Vember Viktoriia / Вембер Вікторія Павлівна
Vember Viktoriia / Вембер Вікторія Павлівна
Київський університет імені Бориса Грінченка, Факультет інформаційних технологій та математики
Підтверджена електронна адреса в kubg.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Формувальне оцінювання: від теорії до практики
НВ Морзе, ОВ Барна, ВП Вембер
Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах, 45-57, 2013
1292013
Інформатизація освіти та проблеми впровадження педагогічних програмних засобів в навчальний процес
ВП Вембер
Електронне наукове фахове видання „Інформаційні технології і засоби навчання”, 2007
932007
Навчально-методичні вимоги до електронного підручника
ВП Вембер
Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання: Зб. наук. праць, 50-56, 2006
772006
3D картування цифрової компетентності в системі освіти України
НВ Морзе, ВП Вембер, МА Гладун
Інформаційні технології і засоби навчання: Теорія, методика і практика …, 2019
492019
Компетентнісні завдання як засіб формування інформатичної компетентності в умовах неперервної освіти
N Morze, O Kuzminska, V Vember, O Barna
Journal of Information Technologies in Education (ITE), 023-031, 2010
482010
Інформатика: підручник для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів
НВ Морзе, ОВ Барна, ВП Вембер, ОГ Кузьмінська, НА Саражинська
Видавничий дім “Освіта”, 2014
472014
Роль та місце електронного підручника в навчально-методичному комплекті з навчального предмета для загальноосвітньої школи
ВП Вембер
Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології …, 2009
472009
Методичні основи проектування та використання електронного підручника з інформатики для загальноосвітньої школи
ВП Вембер
Видавництво НПУ імені М. Драгоманова, 2008
462008
Інформатика: підручник для 10 класу
НВ Морзе, ВП Вембер, ОГ Кузьмінська
УВЦ «Школяр», 2010
402010
Як визначити педагогічну цінність електронних засобів навчального призначення?
НВ Морзе, ВП Вембер
Директор школи, ліцею, гімназії, 31-36, 2007
352007
Use of digital tools as a component of STEM education ecosystem
L Hrynevych, N Morze, V Vember, M Boiko
Educational Technology Quarterly, 1-22, 2021
342021
Formuvalne otsiniuvannia: vid teorii do praktyky [Formative assessment: from theory to practice]
NV Morze, OV Barna, VP Vember
Informatyka ta informatsiini tekhnolohii v navchalnykh zakladakh …, 2013
312013
The role of digital technologies in the development of the STEM education ecosystem
L Hrynevych, N Morze, V Vember, M Boiko
Information Technologies and Learning Tools 83 (3), 15-16, 2021
292021
Використання цифрових технологій для формувального оцінювання
НВ Морзе, ВП Вембер, МА Бойко
Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету, 202-214, 2019
292019
Інформатична компетентність учнів може бути вищою від компетентності тих, хто їх навчає?(за матеріалами моніторингового дослідження з інформатичних компетентностей випускників …
НВ Морзе, ОВ Барна, ВП Вембер, МВ Золочевська, ОВ Ігнатенко, ...
Комп'ютер у школі та сім'ї, 3-8, 2010
272010
Formative and Peer Assessment in Higher Education
N Morze, V Vember, L Varchenko-Trotsenko
Studio NOA for University of Silesia in Katowice, 2017
222017
3D mapping of digital competency in Ukrainian education system
N Morze, V Vember, M Gladun
Information Technologies and Learning Tools 70 (2), 28-42, 2019
212019
Neobanks operations and security features
G Larisa, N Tetiana, V Viktoriia
2019 IEEE International Scientific-Practical Conference Problems of …, 2019
192019
Робочий зошит з інформатики. 6 клас
НВ Морзе, ОВ Барна, ВП Вембер
Оріон, 2017
18*2017
Інформатика: підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл.: рівень стандарту
НВ Морзе, ВП Вембер, ОГ Кузьмінська
К.: Школяр, 2010
182010
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20