Follow
Назар Глинський / Nazar Hlynskyy
Title
Cited by
Cited by
Year
Маркетингова концепція управління розвитком міста
ОІ Карий, НЮ Глинський
Науковий вісник Мукачівського державного університету. Сер.: Економіка, 155-160, 2015
82015
Маркетингова концепція економічного розвитку малих і середніх міст
НЮ Глинський
ступ. канд. екон. наук: спец: 08.00. 05 «Розвиток продуктивних сил і …, 0
8
Теоретичні підходи до визначення поняття місто та його типології стосовно України
ВЮ Луніна
Прометей, 68-74, 2013
72013
Формування доданої вартості для клієнта в ланцюгу поставок
ОБ Гірна, НЮ Глинський, ОЯ Кобилюх
Логістика: теорія та практика, 2, 2012
62012
Застосування маркетингової концепції в управлінні розвитком міста
НЮ Глинський
Вісник національного університету «Львівська політехніка». Серія. Логістика …, 2007
62007
Digitalization of the management system of administrative-territorial units of Ukraine
N Metelenko, I Khlivna, Y Syta, N Hllynskyy, A Simonenko, S Sizonenko
Estudios De Economia Aplicada 1 (38-3), 1-8, 2020
52020
Дослідження думки членів територіальної громади в процесi розробки стратегiчного плану розвитку мiста
ОІ Карий, НЮ Глинський
Регiональна економiка, 55-62, 2007
52007
Актуальність інноваційного маркетингу в світлі турбулентності ринкового середовища
ЄВ Крикавський, НЮ Глинський, ОБ Гірна
Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей VІIІ …, 2014
42014
Чинники соціально-економічного розвитку малих населених пунктів Львівської агломерації (на прикладі Великого Любеня)
НЮ Глинський, ОІ Карий, ОІ Дриль
Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України, 276-286, 2013
42013
The impact of the oblast center on regional socio-economic development: the center-periphery dimension
M Melnyk, I Leshchukh, N Hlynskyy
Agricultural and Resource Economics: International Scientific E-Journal 8 (1 …, 2022
32022
Strategic planning of a city development on the results of the previous strategic plan of its development
O Karyy, N Hlynskyy, O Girna
Economics, Entrepreneurship, Management 6 (1), 36-46, 2019
32019
Місцеве самоврядування як активний суб’єкт господарювання
НЮ Глинський
Вісник Національного університету Львівська політехніка. Логістика, 272-278, 2018
32018
Проблеми та перспективи інтернет-реклами в Україні
НЮ Глинський, НА Карачевська
Науковий вісник НЛТУ України 23 (11), 352-359, 2013
32013
Досвід підвищення якості послуг органів місцевого самоврядування українських міст
НІ Чухрай, НЮ Глинський
Регіональна економіка, 209-216, 2010
32010
Організація маркетингової діяльності на рівні малого та середнього міста
НЮ Глинський
Коммунальное хозяйство городов, 130-139, 2010
32010
Характеристика поняття «місцевий розвиток» через призму трансформації національного господарства України
Г Назар
Економіка та суспільство, 2022
22022
Складські послуги і крос-докінг
О Гірна, Г Назар, О Кобилюх
Економіка та суспільство, 2021
22021
Адаптація концепції логістики до умов пандемії COVID-19: перспектива логістичного оператора, клієнта та слабоурбанізованої території
Н Глинський, О Гірна, О Кобилюх
Приазовський економічний вісник, 62–67, 2021
22021
Соціальні мережі як канал маркетингової комунікації
НЮ Глинський, ЮС Бончик
Прометей, 119-123, 2014
22014
Ланцюг поставок та формування доданої вартості на основі клієнтоорієнтованого підходу
О Гірна, Н Глинський
Вісн. Нац. ун-ту «Львів. політехніка, 41-46, 2013
22013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20