Подписаться
Kseniіa Kalienik, Ксенія Калєнік, Ksenia Kalenik
Kseniіa Kalienik, Ксенія Калєнік, Ksenia Kalenik
STATE BIOTECHNOLOGICAL UNIVERSITY (SBTU), Kharkiv, Ukraine/ДЕРЖАВНИЙ БІОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Подтвержден адрес электронной почты в домене btu.kharkiv.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Економічна суть діяльності підприємств готельно-ресторанного бізнесу
КВ Калєнік
Торгівля, комерція, підприємництво, 64-66, 2013
262013
Research of Logical Contradictions in the Conditions of Cluster Management of the Enterprise
K Kalienik
Journal of Management Information and Decision Sciencesthis link is disabled …, 2021
24*2021
Лояльність споживачів як основний критерій формування конкурентних переваг підприємств ресторанного господарства
ВА Гросул, КВ Калєнік
Науковий вісник Мукачівського державного університету, 272-277, 2018
132018
Сучасні інноваційні тренди формування конкурентної стратегії підприємств ресторанного господарства
ВА Гросул, КВ Калєнік
Інноваційна економіка, 72, 2017
112017
Сучасні моделі управління багатофункціональним туристично-готельним комплексом
КВ Калєнік, ВІ Федак
Харків: ХДУХТ, 2012
92012
Особливості формування конкурентної стратегії підприємства ресторанного господарства
ВА Гросул, КВ Калєнік
ББК 65я431, 13, 0
9
Формування конкурентної стратегії підприємств ресторанного господарства: дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук: 08.00. 04–Економіка та управління підприємствами (за …
КВ Калєнік
Харків, 2018
82018
МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ РЕСТОРАННОЇ ПОСЛУГИ
КВ Калєнік
Вісник Одеського національного університету. Економіка 22 (Випуск 8(61)), 61-66, 2017
72017
АНАЛІЗ ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ ЗАКЛАДІВ ХАРЧУВАННЯ ТА ЇХ ВПЛИВ НА ДОХІДНІСТЬ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ ANALYSIS OF TRENDS OF DEVELOPMENT OF FOODSTUFFS AND THEIR INFLUENCE ON …
ТВ Шепель
Електронне наукове фахове видання, 78, 2019
62019
Loialnist spozhyvachiv yak osnovnyi kryterii formuvannia konkurentnykh perevah pidpryiemstv restorannoho hospodarstva
VA Hrosul, KV Kalienik
Consumer Loyalty as the Main Criterion for the Formation of Competitive …, 2018
62018
Формування моделі PEST-факторів підприємств ресторанного господарства
ВА Гросул, КВ Калєнік
Інтелект XXI, 158-162, 2018
62018
Тенденції розвитку та стратегічного управління підприємствами готельно-ресторанного бізнесу
НЮ Балацька, КВ Калєнік, ВІ Скриннік
Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка, 62-71, 2022
52022
Modelling balanced criteria system for business process management
VA Hrosul, AY Goloborodko, SV Lehominova, KV Kalienik, NY Balatska
Journal on Innovation and Sustainability RISUS 12 (2), 139-153, 2021
52021
Тенденції розвитку спортивного туризму
ОЮ Давидова, НВ Полстяна, КВ Калєнік
Коммунальное хозяйство городов, 497-503, 2019
52019
Корпоративна культура як психологічний чинник успішного розвитку закладів ресторанного бізнесу
K Kalienik
Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій …, 2017
52017
Стан та регіональні тенденції розвитку підприємств ресторанного господарства
ІЮ Тарасов, КВ Калєнік
URL: http://www. rusnauka. com/6_NiTSB_2009/Economics/41382. doc. htm, 0
5
Франчайзинг як складова стратегії розвитку туристичного бізнесу
КВ Калєнік
Збірник статей „Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка”, Луганськ., с. 40-45, 2010
4*2010
Стратегії інноваційного розвитку в індустрії гостинності
НЮ Балацька, КВ Калєнік
Scientific notes of Lviv University of Business and Law 31, 20-27, 2021
32021
Modern innovative trends in the formation of a competitive strategy of restaurant enterprises
V Grosul, K Kalenik
Innovative economy, 70, 2017
32017
Основи курортології
КВ Калєнік
Харків: ХДУХТ, 2015
32015
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20