Підписатись
Роскладка Наталія / Roskladka Nataliia
Роскладка Наталія / Roskladka Nataliia
Державний торговельно-економічний університет / State University of Trade and Economics
Підтверджена електронна адреса в knute.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Економічна діагностика діяльності торговельного підприємства
НО Сагалакова
Київський національний торговельно-економічний університет, 2006
252006
Система показників-індикаторів економічної діагностики діяльності торговельного підприємства
НО Сагалакова
Вісник Хмельницького національного університету. Серія : Економічні науки 2 …, 2010
222010
Характеристика туристичного продукту як специфічного об’єкту ціноутворення
НО Сагалакова
Інвестиції: практика та досвід, 27-33, 2015
172015
Туризм: бізнес-процеси, ціни і ціноутворення : монографія
НО Сагалакова
Київ : Київський національний торговельно-економічний університет, 2016
122016
Еволюція сутності поняття «діагностика» в економіці
НО Сагалакова
Економіка: проблеми теорії та практики 1 (265), 175-184, 2010
92010
Роль економічної діагностики в системі управління діяльністю торговельного підприємства
НО Сагалакова
Вісник Донецького державного університету економіки і торгівлі. Серія …, 2005
72005
Data analysis and forecasting of tourism development in Ukraine
A Roskladka, N Roskladka, O Dluhopolskyi, G Kharlamova, M Kiziloglu
Innovative Marketing 14 (4), 19-33, 2018
62018
Data analysis and forecasting of tourism development in Ukraine. Innovative Marketing, 14 (4), 19-33
A Roskladka, N Roskladka, O Dluhopolskyi, G Kharlamova, M Kiziloglu
52018
Экономическая диагностика в системе управления деятельностью торгового предприятия
НА Сагалакова
Вектор науки Тольяттинского государственного университета, 39-43, 2012
52012
Методика економічної діагностики діяльності торговельного підприємства
НО Сагалакова
Торгівля і ринок України : темат. зб. наук. пр., 288-295, 2005
52005
System approaches to economic diagnostics of the tourism enterprises
A Mazaraki, N Sagalakova
Економічний часопис-ХХІ, 64-67, 2015
42015
Побудова мережі бізнес-процесів туристичного підприємства
НО Сагалакова
Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні …, 2015
42015
A cost-based component of the tourism product price
A Mazaraki, N Sagalakova
Actual Problems of Economics, 174-179, 2015
42015
Методичні підходи до діагностики конкурентоспроможності торговельного підприємства
НО Сагалакова
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг, 212-219, 2010
42010
Методичні підходи до оцінки ефективності діяльності підприємств торгівлі
НО Зайцева
Регіональні перспективи, 105-108, 2002
42002
The data science tools for research of emigration processes in Ukraine
A Roskladka, N Roskladka, A Karpuk, A Stavytskyy, G Kharlamova
Problems and Perspectives in Management, pp. 70-81, 2020
32020
The data association algorithm for the formation of optional IT-courses list system
A Roskladka, N Roskladka, G Kharlamova, A Stavytskyy
CEUR Workshop Proceedings, pp. 515–531, 2020
22020
Система моніторингу ключових показників ефективності діяльності підприємства
НО Роскладка, АА Роскладка, АВ Пушкарьова
Ефективна економіка, 2019
22019
Технології персоналізації послуг у туризмі
НО Роскладка
Економіка та держава, 24-32, 2019
22019
Експертна система формування ціни на туристичний продукт
НО Сагалакова
Інвестиції: практика та досвід, 34-40, 2016
22016
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20