Підписатись
Nina Drokina
Nina Drokina
ДУТ
Немає підтвердженої електронної адреси
Назва
Посилання
Посилання
Рік
SEO–оптимізація сайту підприємства як інструмент інтернет–маркетингу
НІ Дрокіна
Вид-во УжНУ" Говерла", 2018
212018
Theoretical approaches to the definition of Internet marketing: Ukrainian dimension
O Vynogradova, N Drokina, N Yevtushenko, V Darchuk, M Irtlach
Innovative Marketing 16 (1), 89, 2020
182020
The structure of an integrated internet marketing complex, based on the marketing-mix concept
O Vynogradova, N Drokina
Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia 19 (3), 117-126, 2020
162020
Інструменти бізнес-аналітики для візуалізації маркетингових даних
НІ Дрокіна, ВГ Дарчук, ОВ Крижко
Причорноморські економічні студії, 128-138, 2018
132018
Stratehichne upravlinnia konkurentospromozhnistiu pidpryiemstva: teoretychnyi aspekt [Strategic management of enterprise competitiveness: theoretical aspect]
NO Yevtushenko, NI Drokina, NV Savenko
Ekonomichnyi prostir 156, 129-135, 2020
72020
Theoretical approaches to the definition of Internet marketing: Ukrainian dimension. Innovative Marketing, 16 (1), 89-103
O Vynogradova, N Drokina, N Yevtushenko, V Darchuk, M Irtlach
62020
Perspectives of online affiliate marketing for Ukrainian enterprises
OV Vynogradova, NI Drokina, VH Darchuk
Молодий вчений, 111-119, 2018
62018
Perspektyvy rozvytku turystychnoji infrastruktury Donecjkogho reghionu [Prospects for development of tourism infrastructure of Donetsk region]
NI Drokina
Visnyk DITB. Serija: Ekonomika, orghanizacija ta upravlinnja pidpryjemstvamy …, 2013
52013
Методичний підхід до оцінки комунікаційної системи підприємств машинобудування Донецької області
НІ Дрокіна
52012
Instrumenty biznes-analityky dlia vizualizatsii marketynhovykh danykh [BІ tools for marketing data visualization]
NI Drokina, VH Darchuk, OV Kryzhko
Prychornomors' ki ekonomichni studii–Black sea economic studies 26 (1), 128-138, 2018
42018
INBOUND MARKETING STRATEGY FOR TOURISM ENTERPRICES
M Barna, O Vynogradova, N Drokina
GLOBAL ACADEMICS, 58, 2019
32019
Essential digital marketing tools across the race planning framework
N Drokina
32018
Перспективи розвитку туристичної інфраструктури Донецького регіону
НІ Дрокіна
22013
Концептуальные подходы к принятию эффективных управленческих решений на предприятии машиностроения
НИ Дрокина
Методологія досліджень та сучасні соціальні, економічні і психологічні …, 2010
22010
Influence of EU general data protection regulation for marketing in Ukraine
NI Drokina
12018
Інструменти social media marketing в сучасній практиці підприємства
НІ Дрокіна
ББК 65 (4УКР) Е45, 33, 2016
12016
Оценка уровня эффективности управления коммуникационной системой предприятий машиностроения
Н Дрокина
JOURNAL" ECONOMIC PROFILE" KUTAISI UNIVERSITY, 41-47, 2013
12013
Применение элементов контрол линга в коммуникационной системе предприятий
НИ Дрокина
Вісник ДІТБ, 52-58, 2011
12011
DIRECTIONS OF ACTIVATION OF RISK MANAGEMENT OF TELECOMMUNICATIONS ENTERPRISES IN UKRAINE IN MARTIAL LAW AND POST-WAR CONDITIONS.
O Vynogradova, N Drokina, A Zakharzhevska
Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia 21 (3), 2022
2022
Critical Evaluation of the Sustainable Development Principles Within the Fashion Business Model Components for Early-Stage Company
O Vynogradova, N Pysar, N Drokina, O Lytvynova, I Sovershenna
Technology audit and production reserves 3 (4), 59, 2021
2021
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20