ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХІД В ІНКЛЮЗІВНІЙ ОСВІТІ В Любарець, Г Васильєва, Ж Верьовкіна Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. 1 (13), 151-157, 2017 | 10* | 2017 |
Підготовка майбутніх учителів художньо-естетичного циклу до профільного навчання учнів у закладах загальної середньої освіти ЖЛ Верьовкіна | 2 | 2021 |
Нормативно-правові аспекти в інклюзивній освіті ВВ Любарець, Г Васильєва, Ж Верьовкіна Міленіум, 2020 | 2 | 2020 |
NBIC-конвергенції та E-Learning у контексті «розширення людини» та суб’єктності когнітивних процесів ІВ Книш, ЖЛ Верьовкіна, ВВ Любарець, ЖЛ Веревкина, ВВ Любарец Morrisville, Lulu Press, 2017 | 2 | 2017 |
Organization of inclusive education for schoolchildren with special needs in modern school practice Z Verovkina, I Martsinovska, H Vasylieva, N Savinova, L Chopyk Revista Eduweb 17 (2), 54-65, 2023 | 1 | 2023 |
Формування екологічної вихованості в учнів з особливими освітніми потребами ЖЛ Верьовкіна, ГІ Васильєва Інноваційна педагогіка 1 (64), 184-189, 2023 | | 2023 |
Social cooperation of parents and teaching staff in an educational institution with inclusive education ZL Verovkina Publishing House “Baltija Publishing”, 2023 | | 2023 |
КОМАНДНА РОБОТА ФАХІВЦІВ (КОНСУЛЬТАНТІВ) ПІД ЧАС КОМПЛЕКСНОЇ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОЦІНКИ РОЗВИТКУ ГІ Васильєва, ЖЛ Верьовкіна The 12 th International scientific and practical conference “Modern research …, 2023 | | 2023 |
СОЦІАЛЬНЕ ПАРТНЕРСТВО БАТЬКІВ ТА ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ З ІНКЛЮЗИВНИМ НАВЧАННЯМ ЖЛ Верьовкіна | | 2022 |
ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ, ЯК МОНІТОРИНГ ДОСЯГНЕНЬ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ ЖЛ Верьовкіна, ОА Курбет EDITORIAL BOARD, 369, 2021 | | 2021 |
THE MODEL OF PROFESSIONAL COMPETENCE FORMATION OF FUTURE TEACHERS OF ART AND AESTHETIC CYCLE OF PROFESSIONAL TRAINING J Verovkina PARADIGM OF KNOWLEDGE 5 (43), 2021 | | 2021 |
ОСВІТА МАЙБУТНЬОГО: КОНЦЕПЦІЇ, МЕТОДИ, ПІДХОДИ К МОНОГРАФІЯ | | 2020 |
Профілізація художньо-естетичного циклу в закладах середньої освіти Любарець ВВ, Верьовкіна ЖЛ Вища освіта України, 68-74, 2019 | | 2019 |
Організаційно-педагогічний супровід професійного самовизначення старшокласників в умовах профільного навчання ЖЛ Верьовкіна Теоретична і дидактична філологія. Серія: Педагогіка, 22-31, 2017 | | 2017 |