Формування толерантності в молодших школярів у позаурочній діяльності: теорія і практика: монографія ЛВ Канішевська, ІГ Сухопара Київ: Компринт, 2017 | 27 | 2017 |
Чинники розвитку емоційого інтелекту молодших школярів у контексті нової української школи ІГ Сухопара Науковий вісник Миколаївського національного університету імені ВО …, 2019 | 18 | 2019 |
Емоційна компетентність вчителя в контексті нової української школи І Сухопара Бердянський державний педагогічний університет, 2020 | 11 | 2020 |
Формування толерантності молодших школярів у позаурочній діяльності : автореферат дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : 13.00.07 "Теорія та методика виховання" ІГ Сухопара | 10 | 2017 |
Формування толерантності у молодших школярів у позаурочній діяльності : дис....канд. пед. наук : спец. 13.00.07 "Теорія та методика виховання" ІГ Сухопара Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, 2017 | 10* | 2017 |
Формування толерантності в молодших школярів у позаурочній діяльності: теорія і практика КЛВ Сухопара, Ірина Геннадіївна К. : Компринт, 2017 | 10 | 2017 |
Формування у молодших школярів толерантності як соціальноціннісних якостей особистості: теоретичний аспект ІГ Сухопара Педагогіка толерантності, 1 2, 110-111, 2002 | 6* | 2002 |
Вікові особливості молодших школярів у контексті розвитку емоційного інтелекту І Сухопара Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені …, 2020 | 2 | 2020 |
Змістове і методичне забезпечення процесу формування толерантності у молодших школярів у позаурочній діяльності ІГ Сухопара Вид-во НПУ імені МП Драгоманова, 2016 | 2 | 2016 |
Підготовка вчителів початкової школи до формування толерантності в молодших школярів у позаурочній діяльності І Сухопара Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, 301-308, 2016 | 2 | 2016 |
Критерії та рівні сформованості емоційної компетентності майбутніх учителів початкової школи І Сухопара Бердянськ: БДПУ, 2020 | 1 | 2020 |
ГРУПОВА РОБОТА ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПОЗАУРОЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ІГ Сухопара МІЖНАРОДНІ ЧЕЛПАНІВСЬКІ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЧИТАННЯ 12, 359-364, 2014 | 1 | 2014 |
Готовність майбутнього вчителя початкових класів до виховання толерантності в учнів початкових класів ІГ Сухопара Акмеологія-наука XXI століття Матеріали III Міжнародної науково-практичної …, 2011 | 1 | 2011 |
Комунікативно-ситуаційні завдання як засіб формування у молодших школярів моральних знань і поведінки О Лобчук Початкова школа, 45-47, 2008 | 1* | 2008 |
Ранкова зустріч як прийом адаптації першокласника до навчальної діяльності ІГ Сухопара Початкова школа, 11-12, 2002 | 1 | 2002 |
ЗМІСТ І СТРУКТУРА ЕМОЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ І Сухопара Проблеми підготовки сучасного вчителя, 165-175, 2020 | | 2020 |
Організація проектної діяльності в Новій українській школі КА Сухопара Ірина Матеріали XXXVIII Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції …, 2019 | | 2019 |
Розвиток творчого мислення молодших школярів на уроках літературного читання засобами театралізації МО Сухопара Ірина Матеріали XXXVIII Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції …, 2019 | | 2019 |
Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів на уроках літературного читання засобами гри СА Сухопара Ірина Матеріали XXXVIII Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції …, 2019 | | 2019 |
Співтворчість вчителя й учня в системі поглядів В. Сухомлинського і сучасній школі ІГ Сухопара Василь Сухомлинський – від пізнання дитини до створення освітньо-виховної …, 2018 | | 2018 |