Подписаться
Оксана Бурліцька (Oksana Burlytska)
Оксана Бурліцька (Oksana Burlytska)
Ternopil Ivan Puluj National Technical University Тернопільський національний технічний університет
Подтвержден адрес электронной почты в домене tntu.edu.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Формування маркетингового потенціалу підприємства в умовах сучасного ринку
Н Рожко, ОП Бурліцька
Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2010
282010
Маркетингові інтелектуальні активи: підходи до оцінки
ІЛ Піняк, ИЛ Пиняк, ОП Бурліцька, ОП Бурлицкая
ТНТУ, АСУ, 2012
122012
Медіапланування як складова рекламної діяльності
О Бурліцька, Н Голда
Středoevropský věstník pro vědu a výzkum (ISSN 2336-3630), 49-55, 2021
102021
The use of accounting outsourcing in small agricultural enterprises
S Yekimov, V Nianko, S Harkusha, O Burlitska, T Gavrilko
Publishing House “Education and Science”, 1-8, 2021
82021
РЕАЛІЗАЦІЯ ПЛАНОГРАМ: МОЖЛИВІ ПРОБЛЕМИ ТА ЇХ РОЗВ’ЯЗАННЯ
О Бурліцька
Abstracts of V International Scientific and Practical Conference «Trends in …, 2023
7*2023
Сутність трейд-маркетингу як основного інструменту стимулювання збуту
ОП Бурліцька
Галицький економічний вісник 83 (4), 122-129, 2023
62023
Особливість сучасних комунікативних технологій в рекламі
Б Оксана, Г Надія
Materials of the XX International scientific and practical Conference Modern …, 2023
62023
Особливості комплексу інформаційно-комунікаційних інструментів в системі маркетингу підприємства
СШ Оксана Бурліцька
Матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної конференції «Формування …, 2023
5*2023
Еволюція концепцій маркетингу: від маркетингу 2.0 до стратегії маркетингу цінності
ОП Бурліцька
Електронне наукове фахове видання" Соціально-економічні проблеми і держава …, 2021
52021
Опорний конспект лекцій із дисципліни" Поведінка споживачів" за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування …
ОП Бурліцька
52019
Мерчандайзинг як інструмент утримання покупця
ОП Бурліцька
Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій: монографія …, 2017
52017
Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій
РВ Федорович, НМ Бакуліна, ОП Бурліцька, МП Галущак, ОЯ Галущак, ...
ФО-П Шпак ВБ, 2017
52017
Маркетингові стратегії формування попиту на товари та послуги на ринках України
РВ Федорович, ОМ Загородна, ВМ Серединська, ОІ Краузе, ...
ТНТУ ім. І. Пулюя, 2013
52013
Аромамаркетинг як невід’ємний елемент мерчандайзингу/ О. П. Бурліцька//
О Бурліцька
Вісник Хмельницького національного університету . економічні науки, 1 (№ 6 …, 2017
4*2017
Маркетингові інструменти в онлайн-покупках
О Бурліцька
Х Всеукраїнська науково-практична конференція пам’яті почесного професора …, 2022
32022
Маркетинг у рітейлі під час війни
О Бурліцька
ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Трансформація бізнесу для …, 2022
32022
Дослідження та формування механізму продажу
НМ Голда, ОП Бурліцька, ОІ Краузе
Галицький економічний вісник 68 (1), 166-173, 2021
32021
Психологічно-мотиваційні фактори поведінки споживачів та організація семплінгу
О Бурліцька, Н Голда
Středoevropský věstník pro vědu a výzkum (ISSN 2336-3630), 131-139, 2021
32021
Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій. Колективна монографія
ВА Фалович, ГП Баб'як, НМ Бакуліна, ОП Бурліцька, НМ Голда, ...
Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій, 2019
32019
Комунікаційна складова мерчандайзингу та основні його види
ОП Бурліцька, ТМ Королюк
Видавництво УжНУ" Карпатська вежа", 2013
32013
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20