Оксана Бурліцька (Oksana Burlytska)
Оксана Бурліцька (Oksana Burlytska)
Ternopil Ivan Puluj National Technical University Тернопільський національний технічний університет
Подтвержден адрес электронной почты в домене tntu.edu.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Формування маркетингового потенціалу підприємства в умовах сучасного ринку
Н Рожко, ОП Бурліцька
Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2010
212010
Маркетингові інтелектуальні активи: підходи до оцінки
ІЛ Піняк, ИЛ Пиняк, ОП Бурліцька, ОП Бурлицкая
ТНТУ, АСУ, 2012
82012
Аналіз вітчизняних дисертаційних досліджень з проблеми місця ризиків в економіці та в діяльності підприємств
ТМ Королюк, ОП Бурліцька
Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2012
32012
Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій
РВ Федорович, НМ Бакуліна, ОП Бурліцька, МП Галущак, ОЯ Галущак, ...
ФО-П Шпак ВБ, 2017
22017
Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій. Колективна монографія
ВА Фалович, ГП Баб'як, НМ Бакуліна, ОП Бурліцька, НМ Голда, ...
Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій, 2019
12019
Аромамаркетинг як невід’ємний елемент мерчандайзингу/ О. П. Бурліцька//
О Бурліцька
Вісник Хмельницького національного університету . економічні науки, 1 (№ 6 …, 2017
1*2017
Дослідження «дитячого маркетингу» при формуванні асортименту дитячих товарів
ОП Бурліцька
Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий …, 2015
12015
Маркетинговий інструментарій формування попиту на товари та послуги на ринках України
РВ Федорович, ОП Бурліцька, НМ Голда, ОМ Загородна, ОІ Краузе, ...
12013
Маркетингові стратегії формування попиту на товари та послуги на ринках України
РВ Федорович, ОМ Загородна, ВМ Серединська, ОІ Краузе, ...
ТНТУ ім. І. Пулюя, 2013
12013
Теоретичні основи стратегії цінісноорієнтованого маркетингу
ОП Бурліцька, НМ Голда
Nauka i studia, 2021
2021
Концепція ризику в купівельній поведінці споживачів
О Бурліцька
XІV Міжнародна науково-практична конференція «Маркетингові технології в …, 2020
2020
Конс’юмеризм як концепція захисту прав споживачів
Д Боднар, ОП Бурліцька
Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих …, 2020
2020
Упаковка як елемент мерчандайзингу
О Буранич, ОП Бурліцька
Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих …, 2020
2020
Shelf ready packing в мерчандайзингу
ОП Бурліцька
Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих …, 2020
2020
Особливості функціонування ринку міжнародних транспортних перевезень
О Івасів, ОП Бурліцька
Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих …, 2020
2020
Ризики в купівельній поведінці споживачів
Ю Гладюк, ОП Бурліцька
Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих …, 2020
2020
Сутність купівельної поведінки споживача
Д Боднар, ОП Бурліцька
Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих …, 2020
2020
Методики модифікації поведінки споживачів
А Саламон, ОП Бурліцька
Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих …, 2020
2020
Сутність поняття та історичний розвиток конс'юмеризму
О Бурліцька
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки., 49-52, 2020
2020
Методичні рекомендації для самостійної роботи студентів із дисципліни «Маркетингове ціноутворення» за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 …
ОП Бурліцька
ТНТУ ім. І. Пулюя, 2020
2020
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20