Сучасні підходи до розуміння поняття “педагогічні умови” ІГ Глухов, ТА Шмоніна Збірник наукових праць «Педагогічні науки» 1 (59), 65-69, 2011 | 36 | 2011 |
Інтегративно-диференційований підхід до структурування змісту природничих дисциплін у медичних коледжах ЛВ Дольнікова Автореф. канд. пед. наук.–Тернопіль, 2001 | 34 | 2001 |
Професійна мобільність педагога як умова його конкурентоздатності на сучасному ринку освітніх послуг Л Сушенцева, Г Шевчук, Л Дольнікова Молодь і ринок, 6-12, 2016 | 16 | 2016 |
Структурування змісту навчальних дисциплін як важлива передумова до підвищення якості підготовки фахівців ЛВ Дольнікова, ОЛ Цубова Вісник Національного університету Львівська політехніка. Менеджмент та …, 2013 | 12 | 2013 |
Професійна інтегрологія в системі наук про освіту ЮМ Козловський Педагогічний альманах, 108-113, 2017 | 11 | 2017 |
Дидактичні умови реалізації інтегративного підходу в процесі формування змісту фундаментальних і фахових дисциплін ЛВ Дольнікова Молодий вчений, 416-420, 2016 | 10 | 2016 |
Педагогіка: навч. посіб ЮМ Козловський, ЛВ Дольнікова Львів: Вид-во Львівської політехніки, 41-51, 2018 | 8 | 2018 |
Структурування змісту навчальних дисциплін: системний, інтегративний і диференційований підхід Л Дольнікова Педагогіка і психологія проф. освіти, 73-81, 2008 | 8 | 2008 |
Особливості створення освітнього середовища на засадах самоорганізації й інтеграції природничих наук, цифрової трансформації та комп’ютерних технологій O Tryfonova Науковий вісник Ужгородського університету. Серія:«Педагогіка. Соціальна …, 2021 | 3 | 2021 |
ІНТЕГРАЦІЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗМІСТУ ФУНДАМЕНТАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН У ВИЩІЙ ШКОЛІ Л Дольнікова, Л Стечкевич Modern Information Technologies and Innovation Methodologies of Education in …, 2018 | 3 | 2018 |
Інтеграція елементів педагогічної та акторської майстерності у процесі підготовки майбутніх докторів філософії ЮМ Козловський, ЛВ Дольнікова Педагогічний альманах, 105-113, 2018 | 1 | 2018 |
Теоретико-методологічний аналіз понять «компетенція»,«компетентність» і «професійна компетентність» ЛВ Дольнікова, МВ Наконечна Вид-во НПУ імені МП Драгоманова, 2018 | 1 | 2018 |
Формування готовності майбутніх докторів філософії до інноваційної педагогічної діяльності Л Дольнікова, О Стечкевич Молодь і ринок, 2018 | 1 | 2018 |
Особливості застосування методів арт-педагогіки в процесі соціальної інтеграції дітей з синдромом Дауна ЛВ Дольнікова, ОВ Берянич Молодий вчений, 329-334, 2017 | 1 | 2017 |
Інтегративний підхід до структурування змісту природничих дисциплін в гетерогенній групі іноземних студентів на підготовчому факультеті ЛВ Дольнікова Молодий вчений, 519-523, 2016 | 1 | 2016 |
Системний підхід до фундаментальної підготовки менеджерів як передумова формування фахових знань ЛВ Дольнікова, ОЛ Цубова Видавництво Львівської політехніки, 2014 | 1 | 2014 |
Організаційно-педагогічні формування системи інтегрованих знань студентів як передумови підвищення їх фахової компетенції ЛВ Дольнікова, ЛВ Цубов Видавництво Львівської політехніки, 2012 | 1 | 2012 |
МЕТОДИ АРТ-ПЕДАГОГІКИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ У ЗАКЛАДІ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ Л Дольнікова, С Кравець Молодь і ринок, 2022 | | 2022 |
Ключові тенденції розвитку сучасної вищої медичної освіти в США І Мельничук, Н Мукан, Л Дудікова, Ю Козловський, Л Дольнікова | | 2022 |
ВИКОРИТСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-СЕРВІСІВ ДЛЯ ОРГАНІЗУВАННЯ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ЗНАНЬ НА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ Л Дольнікова EDITOR COORDINATOR, 118, 2021 | | 2021 |