Dmytro Oltarzhevskyi Дмитро Олегович Олтаржевський Дмитрий Олегович Олтаржевский
Dmytro Oltarzhevskyi Дмитро Олегович Олтаржевський Дмитрий Олегович Олтаржевский
Киевский национальный университет имени Тараса Шевченко, Институт журналистики, кафедра рекламы и
Підтверджена електронна адреса в univ.net.ua
НазваПосиланняРік
Роль корпоративных медиа в социализации бизнеса
ДО Олтаржевский
Медиаскоп, 21-21, 2014
142014
Висвітлення екологічної тематики на сторінках сучасної української преси (засади, проблематика, досвід, жанрові форми та мовностилістичні прийоми) : дисертації на здобуття …
ДО Олтаржевський
Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут журналістики, 2004
72004
Основи та методи діяльності сучасних корпоративних медіа : монографія
ДО Олтаржевський
Центр вільної преси, 2013
42013
Экстериоризация корпоративных медиа в эпоху онлайн-технологий: коммуникационный аспект и социальные следствия
ДО Олтаржевский
Информационное общество и СМИ, 44-48, 2013
42013
Корпоративні медіа: поняття, типи та функції
ДО Олтаржевський
Інформаційне суспільство 10, 27–30, 2009
32009
Методика оценки эффективности корпоративного издания как средства массовой информации
ДО Олтаржевский
Мінск: БДУ, 2013
22013
Социальная роль корпоративных медиа
ДО Олтаржевский, DO Oltarzhevskyі
Известия Уральского федерального университета. Сер. 1, Проблемы образования …, 2013
22013
Журналістські аспекти неймінгу корпоративних видань
ДО Олтаржевський
Вісник КНУ ім. Т. Шевченка 18, 48–51, 2010
22010
Корпоративне видання як інструмент public relations
ДО Олтаржевський
Інформаційне суспільство 12, 5-9, 2010
2*2010
Корпоративні медіа та сучасне інформаційне суспільство
ДО Олтаржевський
Бібліотечний вісник, 51-57, 2010
22010
Специфіка висвітлення екологічної тематики в офіційних виданнях (на прикладі газети “Урядовий кур’єр”).
ДО Олтаржевський
Актуальні питання масової комунікації, 28-32, 2003
2*2003
Екологічна тематика на сторінках сучасної української преси
ДО Олтаржевський
Вісник Київського Національного університету ім. Тараса Шевченка, 38–39, 2001
22001
Трансформація комунікаційних парадигм у світлі концепцій корпоративної соціальної відповідальності
Д Олтаржевський
Вісник Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна. Серія …, 2016
1*2016
Внутрішньофірмові медіа та їх значення в корпоративних комунікаціях
ДО Олтаржевський
Інформаційне суспільство, 5-9, 2012
12012
Сучасна корпоративна преса у фондах Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського
ДО Олтаржевський
Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія, 2011
12011
Українська корпоративна періодика: сьогодення і майбутнє
ДО Олтаржевський
Наукові записки Інституту журналістики 40 (177–181), 2010
12010
Communication Peculiarities of International and Ukrainian Brands in Social Networks (Facebook, Twitter, Instagram)
D Oltarzhevskyi, O Kliuchnykova, K Sokolova, Y Tsymbalenko
Science and Education a New Dimension. Humanities and Social Sciences 6 (185 …, 2018
2018
The Participation of Media in Anti-Islamic Propaganda (The Cases of Theo van Gogh and Malala Yousafzai)
LM Horodenko, DO Oltarzhevskyi, YS Tsymbalenko, KO Sokolova, ...
Science and Education a New Dimension. Humanities and Social Sciences 6 (169 …, 2018
2018
Комунікації як основа соціалізації бізнесу: теоретико-концептуальне обґрунтування
ДО Олтаржевський
Актуальні питання масової комунікації 23, 47-58, 2018
2018
Соціальна реклама
Д Олтаржевський
Центр вільної преси, 2016
2016
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20