Підписатись
Dmytro Oltarzhevskyi
Dmytro Oltarzhevskyi
Інші іменаДмитро Олегович Олтаржевський
Institute of Journalism, Taras Shevchenko National University of Kyiv
Підтверджена електронна адреса в knu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Typology of contemporary corporate communication channels
D Oltarzhevskyi
Corporate Communications: An International Journal 24 (4), 608-622, 2019
532019
Соціальна реклама
Д Олтаржевський
Центр вільної преси, 2016
462016
Роль корпоративных медиа в социализации бизнеса
ДО Олтаржевский
Медиаскоп, 21-21, 2014
232014
Основи та методи діяльності сучасних корпоративних медіа : монографія
ДО Олтаржевський
Центр вільної преси, 2013
192013
Висвітлення екологічної тематики на сторінках сучасної української преси (засади, проблематика, досвід, жанрові форми та мовностилістичні прийоми) : дисертації на здобуття …
ДО Олтаржевський
Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут журналістики, 2004
182004
Корпоративні медіа: теорія і практика : навчальний посібник
ДО Олтаржевський
Центр вільної преси, 2012
15*2012
Социальная роль корпоративных медиа
ДО Олтаржевский, DO Oltarzhevskyі
Известия Уральского федерального университета. Сер. 1, Проблемы образования …, 2013
92013
Экстериоризация корпоративных медиа в эпоху онлайн-технологий: коммуникационный аспект и социальные следствия
ДО Олтаржевский
Информационное общество, 44-48, 2013
92013
Екологічна тематика на сторінках сучасної української преси
ДО Олтаржевський
Вісник Київського Національного університету ім. Тараса Шевченка, 38–39, 2001
92001
Корпоративні медіа: поняття, типи та функції
ДО Олтаржевський
Інформаційне суспільство 10, 27–30, 2009
82009
Специфіка висвітлення екологічної тематики в офіційних виданнях (на прикладі газети “Урядовий кур’єр”).
ДО Олтаржевський
Актуальні питання масової комунікації, 28-32, 2003
82003
Корпоративні медіа як інструмент соціальних комунікацій
ДО Олтаржевський
із соц. комунікацій: 27.00. 06/Олтаржевський Дмитро Олегович, 2014
72014
Функціонування корпоративної преси в системі масових комунікацій
ДО Олтаржевський
Вісник Книжкової палати, 11–13, 2011
72011
Екологічна тематика на сторінках українських Інтернет-видань
ДО Олтаржевський
Актуальні питання масової комунікації, 18-21, 2002
72002
Корпоративні медіа та сучасне інформаційне суспільство
ДО Олтаржевський
Бібліотечний вісник, 51-57, 2010
62010
Contemporary Corporate Media: Current State, Innovations and Trends in Ukraine
D Oltarzhevskyi, O Todorova
Zarządzanie Mediami 7 (3), 143-158, 2019
52019
Методика оценки эффективности корпоративного издания как средства массовой информации
ДО Олтаржевский
Мінск: БДУ, 2013
52013
Корпоративні комунікації: свіжий погляд
Є Загорулько, Д Олтаржевський
42023
Communication Peculiarities of International and Ukrainian Brands in Social Networks (Facebook, Twitter, Instagram)
D Oltarzhevskyi, O Kliuchnykova, K Sokolova, Y Tsymbalenko
Science and Education a New Dimension. Humanities and Social Sciences 6 (185 …, 2018
42018
Внутрішньофірмові медіа та їх значення в корпоративних комунікаціях
ДО Олтаржевський
Інформаційне суспільство, 5-9, 2012
42012
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20