Follow
Oksana Malynka
Oksana Malynka
PhD., Associate professor at Ivano-Frankivsk National Technical Oil and Gas University
No verified email - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
ДНК» бренду як система збереження, відтворення і передачі інформації до споживача
О Малинка
Маркетинг в Україні, 34-38, 2006
542006
Integration of the supply chain management and development of the marketing system
I Perevozova, L Horal, A Mokhnenko, N Hrechanyk, A Ustenko, ...
International Journal of Supply Chain Management 9 (3), 496-507, 2020
212020
Концептуальна модель побудови бренду
ОЯ Малинка
Вісник Волинського інституту економіки та менеджменту, 137-148, 2011
172011
Управління інтегративною соціально-економічною системою підприємства (інформаційно-аналітичний аспект): монографія
АО Устенко, ОЯ Малинка
Івано-Франківськ: Фоліант, 2013
162013
Управління капіталом бренду підприємства на роздрібному ринку нафтопродуктів
ОЯ Малинка
Електронний ресурс].− Режим доступу: http://urla. ru/100009Qd, 2010
122010
Оцінка іміджу підприємства
АО Устенко, ІВ Перевозова, ОЯ Малинка
Проблеми і перспективи розвитку підприємництва, 34-40, 2016
112016
Структура системы менеджмента
АО Устенко, ОЯ Малинка
Бизнес Информ, 134-140, 2010
112010
Analysis of trends in mortgage lending in the agricultural sector of Ukraine
I Perevozova, O Malynka, V Nitsenko, H Kryshtal, V Kostiuk, ...
Journal of Risk and Financial Management 16 (5), 255, 2023
92023
Теоретические аспекты проведения рекламных кампаний в сети Интернет
НН Хаустов
Бизнес информ, 350-361, 2019
92019
Кількісна оцінка конкурентних переваг підприємства
АО Устенко, ІВ Перевозова, ОЯ Малинка, ГІ Писків
Scientific Bulletin of Ivano-Frankivsk National Technical University of Oil …, 2016
92016
Измерение капитала бренда на базе ДНК-подхода к построению бренда
О Малинка, А Устенко
Маркетинг и реклама, 153, 2009
82009
Концепція формування бренду туристичного регіону
ОЯ Малинка
Регіональна економіка, 40-47, 2018
72018
Knowledge management as a basis of modern development of the companies
A Polyanska, O Malynka
Journal of Eastern European and Central Asian Research (JEECAR) 1 (2), 9-9, 2014
72014
Управління капіталом бренду: монографія
ОЯ Малинка
Івано-Франківськ: Факел, 2009
72009
Створення бренду в країнах із трансформаційною економікою
ОЯ Малинка, Г Предик, А Устенко
Вісник ТАНГ, 77-86, 2004
72004
Нейромаркетинг: як краще зрозуміти покупця
І Перевозова, О Малинка
Маркетинг в Україні, 40-44, 2019
62019
Бренд як елемент системи управління компаніями на роздрібному ринку нафтопродуктів
ОЯ Малинка, АО Устенко
Scientific Bulletin of Ivano-Frankivsk National Technical University of Oil …, 2013
62013
Бренд-менеджмент: навч. посіб.
ОЯ Малинка, АО Устенко
Івано-Франківськ: Фоліант, 2013
62013
Теорія систем і системний аналіз в менеджменті: навчальний посібник
АО Устенко, ОЯ Малинка
Івано-Франківськ: Фоліант, 2012
62012
Концептуальна модель процесу стратегічного управління системою зовнішньоекономічної діяльності підприємства
ІВ Перевозова, АО Устенко, ОЯ Малинка, ОС Морозова
Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності, 15-21, 2018
42018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20