Підписатись
Oksana Malynka
Oksana Malynka
PhD., Associate professor at Ivano-Frankivsk National Technical Oil and Gas University
Немає підтвердженої електронної адреси - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Integration of the supply chain management and development of the marketing system
I Perevozova, L Horal, A Mokhnenko, N Hrechanyk, A Ustenko, ...
International Journal of Supply Chain Management 9 (3), 496-507, 2020
1002020
ДНК» бренду як система збереження, відтворення і передачі інформації до споживача
О Малинка
Маркетинг в Україні, 34-38, 2006
492006
Управління інтегративною соціально-економічною системою підприємства (інформаційно-аналітичний аспект): монографія
АО Устенко, ОЯ Малинка
Івано-Франківськ: Фоліант, 2013
162013
Концептуальна модель побудови бренду
ОЯ Малинка
Вісник Волинського інституту економіки та менеджменту, 137-148, 2011
162011
Управління капіталом бренду підприємства на роздрібному ринку нафтопродуктів
ОЯ Малинка
Електронний ресурс].− Режим доступу: http://urla. ru/100009Qd, 2010
122010
Структура системы менеджмента
АО Устенко, ОЯ Малинка
Бизнес Информ, 134-140, 2010
112010
Теоретические аспекты проведения рекламных кампаний в сети Интернет
НН Хаустов
Бизнес информ, 350-361, 2019
92019
Оцінка іміджу підприємства
АО Устенко, ІВ Перевозова, ОЯ Малинка
Проблеми і перспективи розвитку підприємництва, 34-40, 2016
92016
Analysis of trends in mortgage lending in the agricultural sector of Ukraine
I Perevozova, O Malynka, V Nitsenko, H Kryshtal, V Kostiuk, ...
Journal of Risk and Financial Management 16 (5), 255, 2023
82023
Кількісна оцінка конкурентних переваг підприємства
АО Устенко, ІВ Перевозова, ОЯ Малинка, ГІ Писків
ІФНТУНГ, 2016
82016
Измерение капитала бренда на базе ДНК-подхода к построению бренда
О Малинка, А Устенко
Маркетинг и реклама, 153, 2009
82009
Knowledge management as a basis of modern development of the companies
A Polyanska, O Malynka
Journal of Eastern European and Central Asian Research (JEECAR) 1 (2), 9-9, 2014
72014
Управління капіталом бренду: монографія
ОЯ Малинка
Івано-Франківськ: Факел, 2009
72009
Нейромаркетинг: як краще зрозуміти покупця
І Перевозова, О Малинка
Маркетинг в Україні, 40-44, 2019
62019
Концепція формування бренду туристичного регіону
ОЯ Малинка
Регіональна економіка, 40-47, 2018
62018
Теорія систем і системний аналіз в менеджменті: навчальний посібник
АО Устенко, ОЯ Малинка
Івано-Франківськ: Фоліант, 2012
62012
Створення бренду в країнах із трансформаційною економікою
ОЯ Малинка, Г Предик, А Устенко
Вісник ТАНГ, 77-86, 2004
62004
Бренд-менеджмент: навч. посіб.
ОЯ Малинка, АО Устенко
Івано-Франківськ: Фоліант, 2013
52013
Бренд як елемент системи управління компаніями на роздрібному ринку нафтопродуктів
ОЯ Малинка, АО Устенко
ІФНТУНГ, 2013
52013
Концептуальна модель процесу стратегічного управління системою зовнішньоекономічної діяльності підприємства
I Perevozova, A Ustenko, O Malynka, E Morozova
Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності, 15-21, 2018
42018
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20