Подписаться
Бажерина / Bazherina / Бажеріна / Бажеріна Катерина / orcid 0000-0002-1049-3000
Бажерина / Bazherina / Бажеріна / Бажеріна Катерина / orcid 0000-0002-1049-3000
National Technical University of Ukraine “Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute”
Подтвержден адрес электронной почты в домене kpi.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Рекламний менеджмент: теорія і практика: підручник
ТГ Діброва, СО Солнцев, КВ Бажеріна
Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, Вид-во «Політехніка, 2018
54*2018
Управління формуванням та використанням торгових марок підприємств
КВ Бажеріна
Харків: Студцентр, 2004
192004
Управління конкурентоспроможністю підприємств в умовах марочної та немарочної конкуренції : монографія
СО Солнцев, КВ Бажеріна, ГМ Гребньов
https://ela.kpi.ua/handle/123456789/31021, 2017
132017
Використання маніпуляційних технологій у рекламі
КВ Бажеріна
Ефективна економіка, 2014
112014
Діагностика конкурентоспроможності торгової марки
КВ Бажеріна
Ефективна економіка, 2012
102012
Київ: КПІ ім
ТГ Діброва, СО Солнцев, КВ Бажеріна
Ігоря Сікорського, Вид-во «Політехніка, 2018
92018
Теоретико-методичні підходи до оцінки торгової марки
КВ Бажеріна
Агросвіт, 45-51, 2009
92009
Зміна споживчої поведінки українців в умовах кризи
К Бажеріна, О Черненко, К Афанасьєва
Ефективна економіка,[Online], 2018
82018
Концептуальні підходи до формування конкурентоспроможності торгової марки
КВ Бажеріна
Ефективна економіка, 2009
82009
Особливості формування інтегрованих маркетингових комунікацій для інноваційних товарів
КВ Бажеріна, ЄВ Гнітецький
Економіка. Управління. Інновації. Серія: Економічні науки, 2010
72010
Mobile marketing tools in the market of restaurant food delivery services in Ukraine
S Spivakovskyy, T Spivakovska, K Bazherina
Transnational Marketing Journal 9 (1), 129–149-129–149, 2021
32021
Сучасні тенденції ціноутворення на ринку пасажирських авіаперевезень в Україні
К Бажеріна, Н Писаренко, О Подолян
Ефективна економіка,[Online], 2021
32021
Маркетингові дослідження:[навч. посіб.]
КВ Бажеріна
Київ: КСУ, 2007
32007
Управління лояльністю на промисловому ринку на основі життєвого циклу клієнта
К Бажеріна
Економіка: реалії часу, 14-21, 2019
22019
Changes in consumer behavior in times of crisis
K Bazherina, O Chernenko, K Afanasyeva
Efektyvna ekonomika,[Online] 4, 2018
22018
Застосування теорії порогових значень при вимірі лояльності споживачів
КВ Бажеріна
Формирование рыночных отношений в Украине, 88-93, 2014
22014
Маркетинговий та фінансовий підходи до оцінки марочного капіталу
СО Солнцев, КВ Бажеріна
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011
22011
Стратегії захисту національних брендів
К Бажеріна
https://ela. kpi. ua/handle/123456789/33616, 2020
12020
Практика використання торгових марок на ринку побутової техніки Україні
КВ Бажеріна
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012
12012
Дослідження сприйняття студентами спрямованості стандартів освіти з метою побудови системи формування ціннісних орієнтирів особистості
ЛМ Шульгіна, ЄВ Гнітецький, КВ Бажеріна
Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський …, 2022
2022
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20