Подписаться
Зозульов Олександр Вікторович / Oleksandr Zozul`ov / Oleksandr Zozulov/ Alexandr Zozulyov / Зозулёв
Зозульов Олександр Вікторович / Oleksandr Zozul`ov / Oleksandr Zozulov/ Alexandr Zozulyov / Зозулёв
NATIONAL TECHNICAL UNIVERSITY OF UKRAINE “IGOR SIKORSKY KYIV POLYTECHNIC INSTITUTE”
Подтвержден адрес электронной почты в домене kpi.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Маркетинговые исследования. Теория, методология, статистика
АВ Зозулёв, СА Солнцев
Рыбари;, 2008
2622008
Маркетинг: навч. посіб.
АО Старостіна, ДМ Черваньов, ОВ Зозульов
К.: Знання-Прес, 2003
2322003
Поведение потребителей
АВ Зозулёв
Знання, 2004
1942004
Ринкове позиціонування: з чого починається створення успішних брендів. – К.: Знання-Прес, 2004. – 199 с.
ПНЛ Зозульов О.В.
187*2004
Аутсорсинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств в умовах глобалізації
ОВ Зозульов, ОІ Микало
Преса України, 2009
1532009
Промышленный маркетинг: рыночная стратегия
АВ Зозулёв
ИД Профессионал, 2009
1512009
Маркетинг
АО Старостіна, ВА Кравченко
Київ: Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського, 2018
1472018
Моделі брендингу: класифікація та стисла характеристика
ОВ Зозульов, ЮВ Нестерова
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2006
1382006
Сегментирование рынка
АВ Зозулёв
Студцентр, 2003
1162003
Бренд як нематеріальний актив у постіндустріальному суспільстві
ОВ Зозульов, ЮВ Нестерова
Преса України, 2008
1002008
Промышленный маркетинг: стратегический аспект
АВ Зозулев
учеб. пос./АВ Зозулев.–Харьков: Студцентр, 2005
982005
Про посилення конкурентних переваг підприємства
О Зозульов
Економіка України, 33-38, 2003
912003
Брендінг та антибрендінг: що вибрати в Україні
ОВ Зозульов
Маркетинг в Україні 4 (14), 1-7, 2002
832002
Маркетинг: навчальний посібник
АО Старостіна, О Зозульов
Київ: Знання-Прес, 116-118, 2002
702002
Маркетинг
АВ Зозулев, НС Кубышина
К.: Знання, 2011
632011
Об усилении конкурентных преимуществ предприятия
А Зозулев
Экономика Украины, 33-38, 2003
632003
Підходи до оцінювання ефективності маркетингових інтернет-комунікацій
ЄА Домашева, ОВ Зозульов
Економічний вісник Національного технічного університету України Київський …, 2016
572016
Програми лояльності споживачів до бренду
ІО Кляченко, ОВ Зозульов
НТУУ" КПІ", 2012
562012
Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку
ОВ Зозульов
НТУУ" КПІ", 2008
542008
Формування концепції ведення бізнесу на маркетинових засадах: сьогодення та майбутнє
О Зозульов
Маркетинг в Україні, 64-72, 2017
522017
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20