Self-development as a factor in the professional growth of future teachers ГІ Іванюк, ОА Венгловська, ЄБ Антипін Journal of History Culture and Art Research (Tarih Kültür ve Sanat …, 2020 | 9 | 2020 |
Osobystisno-profesiinyi rozvytok maibutnikh pedahohiv u protsesi navchalnykh praktyk [Personal and professional development of future teachers in the process of educational … H Ivaniuk, O Venhlovska, Y Antypin Neperervna profesiina osvita: teoriia i praktyka 2 (63), 25-31, 2020 | 8 | 2020 |
Ідеї наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку у вітчизняній педагогічній думці (кінець ХІХ–30-ті роки ХХ ст.) ЄБ Антипін Київ. 2017, 2017 | 7 | 2017 |
Погляди Софії Русової на проблему наступності в трудовому вихованні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку Є Антипін І Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Педагогічна …, 2016 | 6 | 2016 |
Адаптація ідей наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку у педагогічній думці та практиці радянської доби (1919-1928) ГІ Іванюк, ЄБ Антипін Молодий вчений, 436-440, 2016 | 5 | 2016 |
Ідеї дитиноцентризму в педагогічних поглядах Тимофія Лубенця ЄБ Антипін Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології., 79-85, 2015 | 5 | 2015 |
Ідеї наступності в педагогічній спадщині Наталі та Тимофія Лубенців Є Антипін Проблеми підготовки сучасного вчителя, 309-313, 2012 | 5 | 2012 |
Управління інноваційним розвитком дошкільного навчального закладу як педагогічна проблема ЄБ Антипін Вісник психології і педагогіки, 2010 | 4 | 2010 |
Actualization of continuity in labor education of children of preschool and primary school age: Ukrainian context (1890-1917) ЄБ Антипін International Journal of Social and Educational Innovation (IJSEIro) 3 (6 …, 2016 | 3 | 2016 |
Саморегуляція особистості як умова формування лідерських якостей майбутнього педагога C Паламар, Ю Савченко, Є Антипін Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., 61-69, 2022 | 2 | 2022 |
The use of digital tools in interdisciplinary projects of students’ personal and professional self-development ГІ Іванюк, ОА Венгловська, ЛВ Куземко, ЄБ Антипін, Я Вовчок Amazonia Investiga 11 (54), 94-108, 2022 | 2 | 2022 |
Особистісно-професійний розвиток майбутніх педагогів у процесі навчальних практик H Ivaniuk, O Venhlovska, Y Antypin Continuing Professional Education: Theory and Practice, 25-34, 2020 | 2 | 2020 |
Ideji dytynocentryzmu v pedaghoghichnykh poghljadakh Tymofija Lubencja [Ideas of child-centeredness in the pedagogical views of Tymofiy Lubents] Y Antypin Pedaghoghichni nauky: teorija, istorija, innovacijni tekhnologhiji, 79-85, 2015 | 2 | 2015 |
Наступність у вихованні й навчанні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в історико-педагогічному контексті кінця ХІХ-початку ХХ століття ЄБ Антипін Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 223-230, 2015 | 2 | 2015 |
Характеристика історіографії та джерельної бази дослідження проблеми наступності в трудовому вихованні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку (кінець ХІХ–30-ті роки ХХ … Y Antypin Pedagogical Discourse, 14-17, 2013 | 2 | 2013 |
Педагогічна антропологія: навч.-метод. посібник ЄБ Антипін Київський університет імені Бориса Грінченка, Україна, 2022 | 1 | 2022 |
РЕТРОСПЕКТИВНИЙ ПОГЛЯД ЩОДО РЕАЛІЗАЦІЇ ІДЕЙ ДИТИНОЦЕНТРИЗМУ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ O VENHLOVSKA, Y ANTYPIN | 1* | 2020 |
Софія Русова про наступність у трудовому вихованні дітей дошкільного і молодшого шкільного віку Є Антипін Рідна школа, 61-65, 2016 | 1 | 2016 |
Actualization of continuity in labor education of children of preschool and primary school age: Ukrainian context (18901917) E Antypin International Journal of Social and Educational Innovation (IJSEIro) 3 (6 …, 2016 | 1 | 2016 |
Питання трудового виховання дітей у дидактичному доробку Володимира Фармаковського Є Антипін Рідна школа, 63-66, 2016 | 1 | 2016 |