Організація продуктивної взаємодії між учасниками освітнього процесу в умовах дистанційного навчання: аналіз сучасних додатків МО Медведєва, ОІ Жмурко, ІІ Криворучко, МС Ковтанюк Видавничий дім «Гельветика», 2021 | 1 | 2021 |
Елементи підготовки майбутніх учителів інформатики до застосування технології формування Computational Thinking МО Медведєва, ОІ Жмурко, ІІ Криворучко, МС Ковтанюк Физико-математическое образование, 67-75, 2021 | 1 | 2021 |
Використання мобільних додатків для оптимізації самостійної діяльності студентів ІІ Криворучко, МС Ковтанюк Полтава: Астрая, 0 | 1 | |
ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ГАЛУЗІ МО Медведєва, ІІ Криворучко, МС Ковтанюк Умань: Візаві, 2020 | | 2020 |
КІБЕРБЕЗПЕКА В ЦИФРОВОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ ІІ Криворучко, МС Ковтанюк SPC “Sci-conf. com. ua”, Kharkiv, 2020 | | 2020 |
Використання інтерактивних технологій у професійній діяльності викладача МС Ковтанюк Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, 0 | | |
Використання ігрових онлайн-сервісів у процесі вивчення мов програмування МО Медведєва, ОІ Жмурко, ІІ Криворучко, МС Ковтанюк Видавничий дім «Гельветика», 0 | | |
ВІЗУАЛІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО КОНТЕНТУ ПРИ ВИКЛАДАННІ ІНФОРМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН МС Ковтанюк, ІІ Криворучко Умань: ВПЦ «Візаві», 0 | | |
ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ІІ Криворучко, МС Ковтанюк Житомирська політехніка, 0 | | |
ВИКОРИСТАННЯ МАСОВИХ ВІДКРИТИХ ОНЛАЙН-КУРСІВ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ МО Медведєва, ОІ Жмурко, ІІ Криворучко, МС Ковтанюк Видавничий дім «Гельветика», 0 | | |
ВИВЧЕННЯ МОВИ ПРОГРАМУВАННЯ PYTHON ЗА ДОПОМОГОЮ ВЕБРЕСУРСІВ МС Ковтанюк, ІІ Криворучко Умань: ВПЦ «Візаві», 0 | | |
ВЕБОРІЄНТОВАНІ ТА МУЛЬТИМЕДІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ФОРМУВАННІ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ШКОЛЯРІВ ІІ Криворучко, МС Ковтанюк Умань: ВПЦ «Візаві», 0 | | |
ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НА УРОКАХ АСТРОНОМІЇ М Ковтанюк | | |
МЕДІАГРАМОТНІСТЬ ЯК НЕОБХІДНА СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА МС Ковтанюк Редакційна колегія, 30, 0 | | |