Особливості конструювання змісту рівневого навчання іноземних мов у старшій профільній школі України ВГ Редько, ОС Пасічник Проблеми сучасного підручника, 649-662, 2012 | 15 | 2012 |
Дидактичне обґрунтування емоційно-ціннісного компонента змісту навчання іноземних мов О Пасічник, О Пасічник Український педагогічний журнал, 45-56, 2019 | 14 | 2019 |
Міжкультурна медіація—переосмислення місця і ролі рідної мови у навчанні іноземних мов О Пасічник Проблеми сучасного підручника, 213-223, 2019 | 12 | 2019 |
Концепція компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів початкової школи ВГ Редько, ТК Полонська, ОС Пасічник, НП Басай Конві Прінт, 2018 | 12 | 2018 |
Забезпечення наступності іншомовної освіти в системі О Пасічник, В Редько Рідна школа, 21-30, 2013 | 10* | 2013 |
Тенденції конструювання змісту підручників з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів України (80-ті рр. XX ст. - початок XXI ст.) О Пасічник Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2011 | 10 | 2011 |
Дидактичні та методичні підходи до конструювання змісту елективних курсів з іноземної мови для старшої профільної школи як засобу забезпечення варіативного компонента … ОС Пасічник Постметодика, 35-40, 2014 | 7 | 2014 |
Вікові особливості учнів 5—6-х класів та їх вплив на добір змісту навчання іноземних мов О Пасічник Проблеми сучасного підручника, 88-102, 2020 | 6 | 2020 |
Дидактичне обґрунтування краєзнавчого компонента змісту навчання іноземних мов у початковій школі ОС Пасічник Проблеми сучасного підручника, 297-310, 2018 | 6 | 2018 |
Компонентний склад змісту навчання іноземних мов у закладах загальної середньої освіти–сучасна інтерпретація О Пасічник Український педагогічний журнал, 93-103, 2018 | 6 | 2018 |
Навчання іноземних мов у початковій школі: зарубіжний та вітчизняний досвід ОС Пасічник Проблеми сучасного підручника, 126-139, 2017 | 6 | 2017 |
Дидактичне обґрунтування змісту міжкультурної компетентності як компонента іншомовної комунікативної компетентності О Пасічник Український педагогічний журнал, 35-44, 2021 | 5 | 2021 |
Засоби реалізації діалогу культур у змісті шкільних підручників з іноземних мов ВГ Редько, ОС Пасічник Наукові записки Національного університету Острозька академія. Серія …, 2012 | 5 | 2012 |
Раціоналізація змісту чинної навчальної програми з англійської мови для основної школи: мовний аспект ОС Пасічник Проблеми сучасного підручника, 329-341, 2016 | 4 | 2016 |
Технологія CLIL як засіб поглиблення компетентнісної спрямованості змісту навчання іноземних мов: зарубіжний досвід та вітчизняні реалії О Пасічник, О Пасічник Проблеми сучасного підручника, 134-148, 2023 | 3 | 2023 |
Чинники визначення змісту навчання іноземних мов у закладах загальної середньої освіти України О Пасічник, О Пасічник Український педагогічний журнал, 129-140, 2020 | 3 | 2020 |
Дидактичні та методичні засади компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов у початковій школі ВГ Редько, ТК Полонська, ОС Пасічник, ІО Горошкін КОНВІ ПРІНТ, 2020 | 3 | 2020 |
Формування в учнів основної школи вмінь аргументованого усного мовлення засобами проєктної діяльності ОС Пасічник Іноземні мови в школах України 4 (104), 15-18, 2020 | 3 | 2020 |
Англійська мова для ділового спілкування ОС Пасічник Видавничий дім «Сам», 2017 | 3 | 2017 |
Відображення краєзнавчого компонента в змісті навчання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах (70-ті рр. ХХ ст. – початок ХХІ ст.) О Пасічник Проблеми сучасного підручника, 252–266, 2017 | 3 | 2017 |