Підписатись
Fisenko Tetiana Viktorivna / Фісенко Тетяна Вікторівна / Фисенко Татьяна Викторовна
Fisenko Tetiana Viktorivna / Фісенко Тетяна Вікторівна / Фисенко Татьяна Викторовна
Підтверджена електронна адреса в kpi.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Соціальні інтернет-мережі як засіб задоволення інформаційних потреб
ТВ Фісенко
Наукові записки Інституту журналістики 41, 190-194, 2010
212010
Дослідження соціальних інтернет-мереж у працях зарубіжних вчених у 1930–2000 рр.: комунікативний вимір
Т Фісенко
Наукові конференції, 2013
152013
Соціальні інтернет-мережі як феномен сучасного медіасередовища
ТВ Фісенко
Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка, Ін-т журналістики, Kijów, 2012
132012
Прояви гібридної агресії на масовокомунікаційному рівні
Т Фісенко
Вісник Книжкової палати, 26-29, 2016
72016
Teoriia merezhevoi literatury yak novyi literaturoznavchyi dyskurs
T Fisenko
Pytannia literaturoznavstva, Vyp 71, 268-279, 2006
72006
Теорія мережевої літератури як новий літературознавчий дискурс
ТВ Фісенко
Питання літературознавства, 268-279, 2006
72006
Феномен «бульбашкового фільтру» у мережевих соціальних комунікаціях
ТВ Фісенко
Наукові записки Інституту журналістики 57, 194-199, 2014
62014
Засоби впливу в соціальних інтернет-мережах
ТВ Фісенко
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації, 152-157, 2012
62012
Жизнь в параллельной реальности
Т Фисенко
Hi-Tech Pro, 134-135, 2009
52009
До питання про класифікацію спеціалізованих видань
ТВ Фісенко
КПІ ім. Ігоря Сікорського ВПІ, 2019
42019
Кінематограф у формуванні громадської думки
ТВ Фісенко
КПІ ім. Ігоря Сікорського ВПІ, 2020
32020
Особливості просування розважальних проєктів на платформі Instagram
О Балюн, Д Трубіна, Т Фісенко
Вісник Книжкової палати, 19-26, 2022
22022
SOCIAL MEDIA AS PART OF THE POLITICIANS’COMMUNICATION STRATEGY
TV Fisenko
Publishing House “Baltija Publishing”, 2021
22021
Зміна парадигми кризових комунікацій у період пандемії COVID-19 (на прикладі України)
ТВ Фісенко
Київ, 2021
22021
Kinematograf u formuvanni gromadskoyi dumky [Cinema in the formation of public opinion]
TV Fisenko
Obriyi drukarstva, 8, 2020
22020
Proiavy hibrydnoi ahresii na masovokomunikatsiinomu rivni [Demonstration of hybrid aggression at the mass communication level]
T Fisenko
Journal of Visnyk Knyzhkovoi palaty 11, 26-29, 2016
22016
Комунікативні характеристики соціальних інтернет-мереж
ТВ Фісенко
Наукові записки Інституту журналістики 47, 73-76, 2012
22012
Sharing unreviewed research data: Problems and prospects
S Fiialka, N Figol, T Fisenko, V Kasianchuk, O Holovko, V Teremko
Amazonia Investiga 11 (55), 40-49, 2022
12022
Psychosemantic interpretation of media space video advertising for brands (Mcdonald’s, Coca-Cola, Nestlé, Roshen)
О Baliun, K Tomina, T Fisenko, L Smola, А Lytvyn
Amazonia Investiga 10 (46), 259-272, 2021
12021
The influence of video advertising on the promotion of territorial branding
OO Baliun, TV Fisenko, LS Vityuk
ВЧЕНІ ЗАПИСКИ, 22022274, 2017
12017
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20