Формування фахових знань майбутніх інженерівпедагогів у процесі навчання будови автомобіля засобами рекурсивних моделей ІІ Герніченко ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00. 02 “Теорія та методика навчання …, 2010 | 4 | 2010 |
Засоби представлення знань про предметну галузь технічних дисциплін ІІ Герніченко Професійне становлення особистості: проблеми та перспективи, 22-24, 2009 | 3 | 2009 |
Рекурсивна модель змісту навчального матеріалу як засіб Удосконалення професійної підготовки фахівця ІІ Герніченко Проблеми інженернопедагогічної освіти: зб. наук. праць.–Харків: Українська …, 2009 | 3 | 2009 |
Педагогічна практика як складова професійної підготовки інженера-педагога автомобільного профілю ІЄ Каньковський, ІІ Герніченко Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи, 160-169, 2015 | 2 | 2015 |
Діагностика якості професійної підготовки інженера-педагога автомобільного профілю ІЄ Каньковський, ІІ Герніченко Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія …, 2015 | 2 | 2015 |
Концептуальні засади формування фахових знань на основі державних стандартів вищої освіти ІІ Герніченко Збірник наукових праць, 21-24, 2012 | 2 | 2012 |
Підходи до структурування технічних дисциплін/Іван Герніченко І Герніченко Педагогічний дискурс.–Вип 19, 49-54, 2015 | 1 | 2015 |
Засоби представлення фахових знань з технічних дисциплін ІІ Герніченко Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка, 2015 | 1 | 2015 |
Підходи до структурування навчального матеріалу технічних дисциплін І Герніченко Педагогічний дискурс, 49-53, 2015 | 1 | 2015 |
Формування фахових знань майбутніх інженерів-педагогів у процесі навчання будови автомобіля засобами рекурсивних моделей: монографія МІ Лазарєв, ІІ Герніченко Харків, УІПА, 2012 | 1 | 2012 |
СЕРТИФІКАТНІ ПРОГРАМИ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ Г Красильникова, І Герніченко, С Красильников Modern Information Technologies and Innovation Methodologies of Education in …, 2023 | | 2023 |
Theoretical foundations of distance education on the Internet I Rozhdestveska, H Leshchenko, O Kovalova, Y Chaika, M Kharlamov, ... | | 2023 |
Формування управлінської компетентності магістрів професійної освіти під час навчання в університеті ГВ Красильникова, СР Красильников, ІІ Герніченко Академічні візії, 2023 | | 2023 |
РОЛЬ ПРОГРАМИ-МINOR У ФОРМУВАННІ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ОСВІТНЬОЇ ТРАЄКТОРІЇ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ Г Красильникова, І Герніченко, С Красильников Молодь і ринок, 2022 | | 2022 |
Особливості освітнього процесу студентів за допомогою проєктних технологій Л Котова, Є Черняк, І Герніченко Актуальнi питання гуманiтарних наук 2 (56), 160-167, 2022 | | 2022 |
ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ М Галицький, І Герніченко PROFESIONAL DEVELOPMENT OF PERSONALITY: problems and perspectives, 79, 2021 | | 2021 |
Theoretical foundations of distance education on the Internet І Рождественська, Г Лещенко, О Ковалова, Я Чайка, М Харламов, ... Univ Fed Sao Carlos, Сан-Карлос, Сан-Паулу, Бразилия, 2021 | | 2021 |
РЕКУРСИВНЫЙ ПРИНЦИП СТРУКТУРИРОВАНИЯ СОДЕРЖАНИЯ ТЕХНИЧЕСКИХ ДИСЦИПЛИН ІІ Герніченко Ученые записки Крымского инженерно-педагогического университета, 45-50, 2014 | | 2014 |
Рекурсивний принцип структурування змісту технічних дисциплін ІІ Герніченко Ученые записки Крымского инженерно-педагогического университета, 45-50, 2014 | | 2014 |
Вимоги до розроблення методичних систем формування фахових знань технічних дисциплін ГІ І. Професійне становлення особистості : науковий психолого-педагогічний журнал …, 2013 | | 2013 |