Follow
Ольга Лелека
Ольга Лелека
асистент кафедри маркетингу, НУХТ
Verified email at nuft.edu.ua
Title
Cited by
Cited by
Year
МАРКЕТИНГОВА ДІДЖИТАЛ-СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ПОСЛУГ
ЛВ Капінус, ВЮ Шиліна, ОО Лелека
Київський економічний науковий журнал 1, 15-21, 2023
22023
Методичні підходи щодо визначення та аналізу маркетингових можливостей підприємства на прикладі SWOT-аналізу
ВЮ Шиліна, ОО Лелека
12022
Онлайн-мерчандайзинг як інструмент активізації маркетингової поведінки підприємства на онлайн-ринку
НС Скопенко, ЛВ Капінус, ОО Лелека
Університет митної справи та фінансів, 2023
2023
Стратегія споживчої поведінки як складова загальної маркетингової стратегії підприємства
ТГ Бєлова, ОО Лелека
2023
Світова практика правового забезпечення в галузі реклами та зв’язків з громадськістю
АС Сова, ОО Лелека
2023
Правового регулювання реклами в Інтернеті
СВ Довжик, ОО Лелека
2023
Ситуативна комунікація брендів харчових продуктів
ОВ Антонова, ЮЄ Соловйова, НМ Фєдотова, ОО Лелека
2023
Ставлення споживачів до використання військової та патріотичної тематики в назвах українських брендів
ЛВ Капінус, ІА Бойко, ОО Лелека
2023
Організація маркетингових івентів у мережі Інтернет
ЛВ Капінус, ІА Бойко, ОО Лелека
2023
КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА
Ю Соломко, О Лелека
V (IV) Всеукраїнська конференції «АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ …, 2023
2023
Сутність поняття інструментів комплексу маркетингових комунікацій
В Шиліна, О Лелека
XІI Всеукраїнська студентська науково-практична Інтернет-конференція …, 2023
2023
Оцінювання ефективності цінової політики
М Загородній, О Лелека
Матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції …, 2023
2023
Окреслення ринкових можливостей ТОВ «Альфа-Інтенсив Старт» за матрицею І.Ансоффа в умовах воєнного стану
В Шиліна, О Лелека
Матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції …, 2023
2023
Реклама, як об'єкт авторського права
М Баранова, О Лелека
89 Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів …, 2023
2023
Копірайтинг як інструмент написання ефективних текстів
ОЛ К Коваленко
89 Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів …, 2023
2023
Метод «дерево цілей» як складова маркетингової стратегії
В Шиліна, О Лелека
89 Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів …, 2023
2023
Формування ефективної маркетингової політики розподілу продукції підприємств
С.Б,Розумей, І.В,Ніколаєнко, О. О.Лелека
Економіка та суспільство, 2023
2023
Стан та перспективи розвитку Німеччини, як елементу єврозони, в умовах пандемії та військової агресії рф проти України
В Шиліна, О Лелека
Національна безпека у фокусі викликів глобалізаційних процесів в економіці …, 2022
2022
Аналіз недоліків та можливостей маркетингової діяльності ТОВ «Альфа-Інтенсив Старт»
В Шиліна, О Лелека
Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії …, 2022
2022
Соціальна відповідальність бізнесу
ЛВ Страшинська, ОО Лелека, ЄС Анікеєнко
EDITORIAL BOARD, 127, 2021
2021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20