Підписатись
Ольга Лелека
Ольга Лелека
старший викладач кафедри маркетингу, НУХТ
Підтверджена електронна адреса в nuft.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
МАРКЕТИНГОВА ДІДЖИТАЛ-СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ПОСЛУГ
ЛВ Капінус, ВЮ Шиліна, ОО Лелека
Київський економічний науковий журнал 1, 15-21, 2023
22023
Методичні підходи щодо визначення та аналізу маркетингових можливостей підприємства на прикладі SWOT-аналізу
ВЮ Шиліна, ОО Лелека
12022
Соціальна реклама під час воєнних дій
Є Горбач, О Лелека
90 Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів …, 2024
2024
Особливості персонажів реклами харчових продуктів
К Коваленко, О Лелека
90 Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів …, 2024
2024
Авторське право у рекламі
С Довжик, О Лелека
90 Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів …, 2024
2024
Кольорова гама оформлення реклами різних брендів
М Баранова, О Лелека
90 Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів …, 2024
2024
PR-технології: ключ до успішних маркетингових комунікацій компанії
К Серебреннікова, О Лелека
90 Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів …, 2024
2024
PR як засіб самопрезентації: вплив стратегій комунікації на формування публічного іміджу
А Мазур, О Лелека
90 Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів …, 2024
2024
Соціальна реклама на патріотичну тематику в контексті масових комунікацій
ОО Лелека
2024
Онлайн-мерчандайзинг як інструмент активізації маркетингової поведінки підприємства на онлайн-ринку
НС Скопенко, ЛВ Капінус, ОО Лелека
Університет митної справи та фінансів, 2023
2023
Стратегія споживчої поведінки як складова загальної маркетингової стратегії підприємства
ТГ Бєлова, ОО Лелека
2023
Світова практика правового забезпечення в галузі реклами та зв’язків з громадськістю
АС Сова, ОО Лелека
2023
Правового регулювання реклами в Інтернеті
СВ Довжик, ОО Лелека
2023
Ситуативна комунікація брендів харчових продуктів
ОВ Антонова, ЮЄ Соловйова, НМ Фєдотова, ОО Лелека
2023
Ставлення споживачів до використання військової та патріотичної тематики в назвах українських брендів
ЛВ Капінус, ІА Бойко, ОО Лелека
2023
Організація маркетингових івентів у мережі Інтернет
ЛВ Капінус, ІА Бойко, ОО Лелека
2023
КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА
Ю Соломко, О Лелека
V (IV) Всеукраїнська конференції «АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ …, 2023
2023
Сутність поняття інструментів комплексу маркетингових комунікацій
В Шиліна, О Лелека
XІI Всеукраїнська студентська науково-практична Інтернет-конференція …, 2023
2023
Оцінювання ефективності цінової політики
М Загородній, О Лелека
Матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції …, 2023
2023
Окреслення ринкових можливостей ТОВ «Альфа-Інтенсив Старт» за матрицею І.Ансоффа в умовах воєнного стану
В Шиліна, О Лелека
Матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції …, 2023
2023
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20