Formation of communicative competence of future specialists by means of group work … LN O LUCHANINOVA, V KOVAL, H DEFORZH Revista Espacios 40 (Formation of communicative competence), Page 18, 2019 | 56 | 2019 |
Куратор академічної групи як ключовий суб'єкт виховної системи ВТНЗ ОП Лучанінова Духовність особистості: методологія, теорія і практика, 120-132, 2017 | 9 | 2017 |
Духовна культура студентів вищих навчальних закладів в умовах соціально-гуманітарної кризи ОП Лучанінова Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія …, 2015 | 8 | 2015 |
Дистанційне навчання як світовий освітній тренд: реалії та перспективи для ЗВО України ОП Лучанінова Імідж сучасного педагога, 5-10, 2022 | 7 | 2022 |
Педагогічні технології у вищій школі: навч. посіб. ОП Лучанінова Дніпропетровськ: ЛІРА, 2013 | 6 | 2013 |
Виховна система вищого технічного навчального закладу: дис.… д-ра пед. наук: 13.00. 07–теорія і методика виховання ОП Лучанінова ВІ Вернадського. Київ, 2017 | 5 | 2017 |
Обґрунтування педагогічних умов функціонування оновленої виховної системи вищого технічного навчального закладу ОП Лучанінова Духовність особистості: методологія, теорія і практика, 113-125, 2015 | 5 | 2015 |
Шлях до духовності (Духовно-моральна педагогіка в ліцеї): навч.-метод. посіб. ОП Лучанінова Дніпропетровськ: Пороги, 2004 | 5 | 2004 |
Особливості самопроектування професійного розвитку майбутнього інженера-педагога ОП Лучанінова П 86 Педагогіка формування творчої особистості у вищій і за, 306, 2011 | 4 | 2011 |
Роль адаптивно-рефлексійних практик в освітньому процесі закладів вищої освіти України у воєнний час ОП Лучанінова Імідж сучасного педагога, 52-59, 2022 | 3 | 2022 |
Адаптивний менеджмент в освіті: нова роль викладача сучасного закладу вищої освіти О Лучанінова Адаптивне управління: теорія і практика. Педагогіка 7, 13, 2019 | 3 | 2019 |
Інтернет-мережі як віртуальна складова виховного простору ВТНЗ і засіб виховання студентів ОП Лучанінова Духовність особистості: методологія, теорія і практика, 102-111, 2016 | 3 | 2016 |
Виховання у сучасного студента вищого технічного закладу ціннісного ставлення до наукових знань: досвід кафедри інженерної педагогіки ОП Лучанінова Духовність особистості: методологія, теорія і практика, 88-97, 2011 | 3 | 2011 |
Дистанційне навчання студентів в умовах війни: латентна сила метанавичок О Лучанінова Adaptive Management: Theory and Practice. Series Pedagogics 13 (25), 2022 | 2 | 2022 |
ПАТРІОТИЗМ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ: ДУХОВНЕ СТАНОВЛЕННЯ СТУДЕНТСТВА О Лучанінова Духовність особистості: методологія, теорія і практика 1 (2 (104)), 2022 | 2 | 2022 |
Формування особистості студента засобами мистецтва як дискурсивна практика зі створення смислу ОП Лучанінова Редакційна колегія, 238, 2021 | 2 | 2021 |
Фундаментальні та прикладні педагогічні дослідження в умовах вітчизняного ринку та європейських викликів ОП Лучанінова Физико-математическое образование, 86-92, 2019 | 2 | 2019 |
Моральні орієнтири виховної системи ВНЗ як запорука духовної безпеки студентів ОП Лучанінова Духовність особистості: методологія, теорія і практика, 149-158, 2017 | 2 | 2017 |
Модель виховної системи вищої школи: теоретичний аспект ОП Лучанінова ДУХОВНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ: методологія, теорія і практика, 54-63, 2015 | 2 | 2015 |
Духовно-культурна домінанта української виховної парадигми у І чв. ХХІ століття ОП Лучанінова ДУХОВНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ: методологія, теорія і практика, 110-120, 2015 | 2 | 2015 |