Подписаться
Муштай Валентина Анатоліївна
Муштай Валентина Анатоліївна
Сумський національний аграрний університет
Подтвержден адрес электронной почты в домене snau.edu.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Підходи до оцінки планування маркетингової діяльності підприємства
ВА Муштай, ВА Муштай
Мукачівський державний університет, 2017
172017
Формування та оцінка ефективної системи управління маркетинговою діяльністю підприємства сфери послуг
ВА Муштай, БП Бересток, ВА Муштай
162019
Обґрунтування маркетингових можливостей підприємства та аналіз ризиків його діяльності
ВА Муштай
Вісник Сумського національного аграрного університету. Фінанси і кредит, 154-162, 2013
92013
Методологічні основи наукового дослідження стратегічних напрямів діяльності підприємств за концепції маркетингу відносин
В Муштай, М Лишенко, В Макарова
Економіка та суспільство, 2022
82022
Організація раціональної системи розподілу сільськогосподарської продукції
ВА Муштай, ЯС Горян, ВА Муштай, ЯС Горян
42018
Інсайт-технологія при формуванні купівельної поведінки споживачів в умовах запровадження маркетингу відносин
ВВ Макарова, ВА Муштай
Агросвіт, 20-26, 2022
32022
Формування маркетингового підходу в управлінні аграрним підприємством
ВА Муштай, ВІ Вовк, ВА Муштай, ВИ Вовк
32019
Стратегічні напрямки в управлінні товарною політикою підприємства
ВА Муштай, ВМ Мандрика, ВА Муштай, ВН Мандрыка
Полтавська аграрна академія, 2017
32017
Базові стратегічні напрями маркетингової діяльності підприємства
ВА Муштай
Харків: ХНТУСГ, 2020
22020
Оцінка конкурентоспроможності продукції
ВА Муштай
ВА Муштай: Вісник Сумського Національного Аграрного Університету, Серія …, 2009
22009
Інноваційно-методичні та наукові основи з оцінювання товарного асортименту в маркетинговому менеджменті підприємства
МО Лишенко, ВА Муштай, ВВ Нечипоренко, ОВ Шумкова
Харків: ХНАУ, 2021
12021
Використання матричних методів в оцінюванні організації маркетингового планування діяльності підприємства
ВА Муштай, ВА Муштай
12021
Застосування інструментарію стратегічного маркетингу в обгрунтуванні вибору напряму діяльності підприємства
ВА Муштай, ВА Муштай
12021
Ринкова поведінка споживачів фінансових послуг
ВА Муштай, ВА Муштай
О. Зень, 2020
12020
Мотивація як елемент та функція менеджменту персоналу
ВО Бугаєнко, ВА Муштай, ВА Бугаенко, ВА Муштай
Видавництво ФОП Вишемирський ВС,, 2020
12020
Оцінка маркетингової інформації та її трансформація в маркетингову програму підприємства
ВА Муштай, ВА Муштай
12020
Стратегічні напрямки в управлінні маркетинговою збутовою діяльністю аграрного підприємства
ВА Муштай, ВА Муштай
Навчально-науковий інститут менеджменту та підприємництва ДУТ, 2019
12019
Формування маркетингового підходу в управлінні сільськогосподарським підприємством
ВА Муштай, ВА Муштай
СНАУ, 2018
12018
Вплив маркетингової комунікації на поведінкову реакцію споживачів
ВА Муштай
Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія: Економіка і …, 2016
12016
Маркетингові аспекти в формуванні ринку продовольства
ВА Муштай, ВА Муштай
12016
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20