Підписатись
Нігматова Олена Станіславівна
Нігматова Олена Станіславівна
ЛНАУ (м. Харків)
Підтверджена електронна адреса в lnau.in.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Brand as a marketing tool for growth in organic sales: Evidence from Ukraine
T Koshkalda Iryna, Bezuhla Liudmyla, Nihmatova Olena, Ilchenko
International Journal of Technology Management & Sustainable Development 19 …, 2020
112020
The role of organic brand in the development of farmers' association: Evidence from Ukraine
I Koshkalda, L Bezuhla, O Nihmatova, T Ilchenko
Advanced Trends in ICT for Innovative Business Management, 171-188, 2021
52021
Comparative and legal analysis of the legislation of Ukraine and the European Union in the field of organic production of livestock
APP K.O. Rodionova, O.S. Nihmatova, M.S. Khimych, V.M. Steshenko, M.М ...
Ukrainian Journal of Ecology, 2020
52020
The" Brotherly People" Metaphor and the Russian-Ukrainian Irredentist War: A Corpus-Based Study
I Ilin, O Nihmatova
Czech Journal of International Relations 58 (2), 7-41, 2023
32023
Теоретические основания понятия рынка органической сельскохозяйственной продукции
ЕС Нигматова
Агросвіт, 62-76, 2017
32017
К определению понятия рынка органической сельскохозяйственной продукции/Е. Нигматова
ЕК Нигматова
Ефективна економіка, 2017
32017
До визначення поняття об’єднання у контексті ринку органічних сільськогосподарських товарів
ОС Нігматова
Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер.: Економічні науки …, 2017
22017
Содержание труда потребителей в процессе создания бренда органической агропродукции
ОС Нигматова
Вісник ХНАУ. Серія: Економічні науки, 145-155, 2015
22015
Концептуальні підходи визначення вартості бренду в контексті органічного агробізнесу
ОС Нігматова
Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні …, 2015
22015
Теоретические аспекты определения стоимости бренда органической сельскохозяйственной продукции
ЕС Нигматова
Агросвіт, 62-68, 2016
12016
# Будьякніна (Рух «Будь Як Ніна») В Контексті Рімейку Поняття Класової Свідомості У Філософії Та Суспільній Практиці: Корпусний Підхід (До 100-Річчя Публікації Праці Дьйордя …
І Ільїн, О Нігматова
Вісник Харківського національного університету імені ВН Каразіна. Серія …, 2023
2023
Positioning of entrepreneurial systems of the organic products production in the conditions of globalization and innovative economics: managerial aspect
E Varaksina, O Savenko, O Nihmatova, V Skrypnyk, T Kolesnyk, ...
Консультаційно-навчальний центр КЕЙ, 2022
2022
ЗМІСТ ТА ФОКУС БРЕНД-КОМУНІКАЦІЙ НА РИНКУ ОРГАНІКИ В УКРАЇНІ
НО С.
Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія “Проблеми …, 2022
2022
Порівняльна характеристика економічної ефективності виробництва в органічному та традиційному сільському господарстві
ОС Нігматова, ІВ Науменко, ТК Талапов
Луганський національний аграрний університет, 2020
2020
Збірник матеріалів Звітної науково-практичної конференції Луганського національного аграрного університету
АО Дзюба, Д Ременчук, СВ Мозговий, АС Абрамова, ВВ Вервейко, ...
Луганський національний аграрний університет, 2020
2020
Характеристика каналів збуту органічної сільськогосподарської продукції в контексті аналізу витрат обігу: український досвід
ТТК Нігматова О.С.
Актуальні проблеми економіки, 11-35, 2020
2020
Dopady koronavirusu na ekonomiky: analyza scenarov krizoveho ukoncena
О Несторенко, ОС Нігматова
University of Technology in Katowice, 2020
2020
Impacts of Coronavirus on the Economy: Analysis of Exit Scenarios From the Crisis
NO Nestorenko O.
Modern technologies in the development of economy and human well-being 39, P …, 2020
2020
Розвиток ринку органічної сільськогосподарської продукції
НО С.
2019
Проблеми розвитку ринку органічної сільськогосподарської продукції в Україні
ОС Нігматова
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка, 28-36, 2017
2017
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20