ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА С Довбенко Інноватика у вихованні 1 (11), 100-107, 2020 | 10 | 2020 |
Теоретико-методологічні засади виховної роботи в початковій школі ІБ Червінська, СЮ Довбенко Івано-Франківськ, Вид-во Прикарпатського нац. у-ту, 2013 | 7 | 2013 |
Професійна саморегуляція викладача закладу вищої освіти в умовах війни О Цюняк, С Довбенко ОСВІТА ДОРОСЛИХ: ТЕОРІЯ, ДОСВІД, ПЕРСПЕКТИВИ 22 (2), 131-140, 2022 | 2 | 2022 |
Особливості впровадження педагогіки партнерства в карпатському освітньому просторі С Довбенко, Л Прокопів Український педагогічний журнал, 118-128, 2019 | 2 | 2019 |
Використання засобів невербальної комунікації у суб’єкт-суб’єктній взаємодії вчителя і учня С Довбенко Гірська школа українських Карпат, 38-40, 2016 | 2 | 2016 |
Освітній простір нової української школи: перший досвід та перспективи С Довбенко Гірська школа Українських Карпат, 18-21, 2018 | 1 | 2018 |
Реалізація педагогіки партнерства в Карпатському освітньому просторі С Довбенко, Ю Москаленко Гірська школа Українських Карпат, 34-39, 2017 | 1 | 2017 |
ДІАЛОГІЧНА ВЗАЄМОДІЯ ВЧИТЕЛЯ І УЧНЯ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ Р Вагилевич, СЮ Довбенко РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА: СУЧАСНІ РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, 164, 2017 | 1 | 2017 |
Духовність як запорука формування особистості С Довбенко Гірська школа Українських Карпат, 80-81, 2015 | 1 | 2015 |
Полікультурні основи підготовки майбутнього педагога до роботи в сільській школі Карпатського регіону С Довбенко Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 12-19, 2013 | 1 | 2013 |
КЛАСНА КІМНАТА В СТРУКТУРІ ОСВІТНЬОГО, РОЗВИВАЛЬНОГО Й ВИХОВНОГО СЕРЕДОВИЩА НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ УПТ “РІДНА ШКОЛА”(1881–1944) Г Білавич, С Довбенко Молодь і ринок, 63-68, 2023 | | 2023 |
ВИКОРИСТАННЯ КОУЧИНГОВИХ ТЕХНІК РЕГУЛЯЦІЇ ТА САМОРЕГУЛЯЦІЇ ПСИХОЕМОЦІЙНОГО СТАНУ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ Б Cавчук, С Довбенко, Т Сидорук Молодь і ринок, 38-42, 2023 | | 2023 |
Історіографія дослідження проблеми інноваційних технологій у підготовці вчителів початкової школи (ХХІ ст.) Л Прокопів, С Довбенко, Л Бандура | | 2023 |
Коучинг у системі професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти в умовах воєнного часу ОП Цюняк, МС Копчук-Кашецька, СЮ Довбенко Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2023 | | 2023 |
Літературний квест як засіб формування читацьких інтересів молодших школярів НМ Благун, СЮ Довбенко, Н П’ятка Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2022 | | 2022 |
Проблема розвитку соціально-емоційного інтелекту майбутніх учителів початкових класів у період війни О ЦЮНЯК, С ДОВБЕНКО Освітні обрії 55 (2), 94-97, 2022 | | 2022 |
Освіта впродовж життя: зарубіжний досвід та національна практика ЛМ Прокопів, ВВ Стинська, ГВ Білавич, БП Савчук, ЮМ Москаленко, ... Наїр, 2022 | | 2022 |
Формування засад утвердження української національної ідентичності в молодших школярів СЮ Довбенко Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2022 | | 2022 |
ДИДАКТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ КОМПЕТЕНТНОСТІ З КОНСТРУКТИВНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ Л Хімчук, С Довбенко Вісник науки та освіти, 2022 | | 2022 |
РОЛЬ УКРАЇНСЬКИХ ПИСЬМЕННИКІВ ЗАХІДНОЇ УКРАЇНИ В РОЗВИТКУ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ (ХІХ–початок XX ст.) М Багрій, С Довбенко Молодь і ринок, 2021 | | 2021 |