Підписатись
Наталя Миколаївна Смольнякова
Наталя Миколаївна Смольнякова
Харківський державний університет харчування та торгівлі, ХДУХТ
Немає підтвердженої електронної адреси
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Зміст та особливості цінової політики підприємства роздрібної торгівлі
НО Власова, НМ Смольнякова, АМ Волосов
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг, 141-148, 2010
352010
Принципы и основные этапы оптимизации в системе управления оборотными активами на предприятиях розничной торговли
НА Власова, НН Смольнякова, ЕВ Михайлова
Бизнес Информ, 202-208, 2013
122013
Формування ефективної цінової політики підприємств торгівлі на продовольчі товари
НО Власова, ЛІ Безгінова, ВА Гросул, МА Дядюк, СО Зубков, ТБ Кушнір, ...
Харків: ХДУХТ, 2012
102012
Суть і зміст асортиментної політики торговельного підприємства: понятійний базис
НМ Смольнякова, АМ Волосов
Харківський державний університет харчування та торгівлі, 2016
62016
Розвиток українського електронного ритейлу на підставі інноваційних технологій
МВ Чорна, ТБ Кушнір, НМ Смольнякова
Економічний форум, 81-92, 2016
62016
Фінанси підприємств: проблеми теорії та практики
НЕ Аванесова, АМ Волосов, АМ Губарєва, КО Колєдіна, ГВ Криворучко, ...
Харків: Лідер, 2016
52016
Життєздатність підприємств ритейлу як прояв реалізації конкурентних переваг
НМ Смольнякова, МО Рєзник
Харківський державний університет харчування та торгівлі, 2019
42019
Теорія ціни як методологічна основа формування сучасної цінової політики
НМ Смольнякова
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг, 274-283, 2011
42011
Особливості цін та ціноутворення в роздрібній торгівлі
НА Власова, НМ Смольнякова, АМ Волосов
Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна. Вип 31, 2010
32010
Принципи та методичні підходи до оцінки економічного потенціалу підприємства
НМ Смольнякова, АМ Волосов
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг, 505-514, 2009
32009
Аналіз ринку як передумова визначення конкурентоспроможності нової продукції
МВ Чорна, НМ Смольнякова, АМ Волосов
Економічний простір, 90-101, 2016
22016
Цінова політика підприємств торгівлі продовольчими товарами: ефективність та формування
НО Власова, НМ Смольнякова, НС Краснокутська, ОА Круглова, ...
Харків: ХДУХТ, 2013
22013
Система показників оцінки ефективності цінової політики підприємств торгівлі
НО Власова, НМ Смольнякова
Харківський державний університет харчування та торгівлі, 2012
22012
Тенденції формування та реалізації економічного потенціалу вітчизняного готельного господарства
НМ Смольнякова, АМ Волосов
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг, 340-348, 2011
22011
Сучасні особливості розвитку інтернет-реклами
МВ Чорна, НМ Смольнякова, CМ Шинкар, КЮ Петленко
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг, 112-122, 2018
12018
Конкурентні переваги підприємств ритейлу: фактор і результат конкурентних відносин
МВ Чорна, НМ Смольнякова, АМ Волосов
Бизнес Информ, 32-40, 2018
12018
Підходи до формування ефективної цінової політики підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами в конкурентному середовищі
Н Смольнякова, А Волосов
Наук. вісн, 188-204, 2018
12018
Оцінка ефективності асортиментної політики за критерієм споживчої цінності–передумова формування конкурентних переваг
НМ Смольнякова, АМ Волосов
Харківський державний університет харчування та торгівлі, 2017
12017
Инновационная экономика как предпосылка развития конкурентных преимуществ
МВ Черная, НН Смольнякова
Актуальные научные исследования в современном мире, 133-138, 2017
12017
Економічна ефективність виробництва пива та слабоалкогольних напоїв із додаванням рослинної сировини
НМ Пенкіна, ЛВ Татар, НМ Смольнякова, ОС Татар
Молодий вчений, 819-824, 2017
12017
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20