Follow
Ірина Артімонова / Ирина Артимонова / Iryna Artimonova
Ірина Артімонова / Ирина Артимонова / Iryna Artimonova
0000-0003-1054-1356 / Білоцерківський національний аграрний університет / Bila Tserkva National
Verified email at btsau.edu.ua - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Концепція маркетинг-міксу як основа програмно-цільового підходу до організації маркетингової діяльності підприємства
ІВ Артімонова
ВНЗ «Національна академія управління», 2010
902010
ЗАСАДИ ТА НАПРЯМИ ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНОЇ КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГУ У ПРАКТИЧНУ ДІЯЛЬНІСТЬ АГРАРНИХ ТОВАРОВИРОБНИКІВ
ІВ Артімонова
Вісник Білоцерківського державного аграрного університету, 136-140, 2009
222009
Класифікація чинників і видів господарських ризиків аграрних підприємств
ІВ Артімонова
Білоцерківський національний аграрний університет, 2012
102012
Особливості формування і функціонування служби маркетингу на аграрних підприємствах
ІВ Артімонова
Формування ринкових відносин в Україні, 82-85, 2010
102010
Оптимізація структури капіталу як інструмент управління вартістю молокопереробних підприємств
ОМ Варченко, ІВ Артімонова, НІ Холоденко
Білоцерківський національний аграрний університет, 2021
92021
Методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності аграрних підприємств
ІВ Артімонова
Актуальні проблеми економіки, 46-51, 2010
92010
Сільськогосподарська кооперація: зарубіжний досвід та перспективи впровадження у вітчизняну практику; колективна монографія
АС Даниленко, ОМ Варченко, ІВ Артімонова, та ін.
Біла Церква, 2011
62011
Формування системи аграрного маркетингу на регіональному рівні
ІВ Артімонова
Формування ринкових відносин в Україні, 166-170, 2010
62010
Організаційно-економічні засади формування попиту на ринку м’ясної продукції в Україні
ОМ Варченко, ІВ Артімонова, НГ Копитець
Сталий розвиток економіки, 166-172, 2018
52018
Формування та розвиток системи агромаркетингу [Електронний ресурс]
ІВ Артімонова
Режим доступу: http://tezy. btsau. edu. ua/files/x_xrh1dzug. pdf, 0
5
Формування європейської моделі безпечності харчових продуктів та її впровадження на підприємствах аграрного сектору України
ОМ Варченко, ДФ Крисанов, ІВ Артімонова
Економіка та управління АПК, 15-29, 2016
32016
Особливості формування товароруху продукції на агропродовольчому ринку
ІВ Артімонова
Білоцерківський національний аграрний університет, 2014
32014
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ТОВАРОРУХУ ПРОДУКЦІЇ НА АГРОПРОДОВОЛЬЧОМУ РИНКУ
ІВ Артімонова
Білоцерківський національний аграрний університет, 27-32, 2014
32014
Пріоритетні напрями підвищення конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції
ІВ Артімонова
Білоцерківський національний аграрний університет, Університет економіки і …, 2013
32013
Засади формування маркетингових стратегій агропідприємств
ІВ Артімонова
Вісник Харківського національного технічного університету сільського …, 2010
32010
Управління маркетинговою діяльністю аграрних підприємств (кандидатська дисертація)
ІВ АРТІМОНОВА
Біла Церква. – 241 с., 2010
3*2010
Основні напрями формування інформаційної системи управління маркетинговою діяльністю сільськогосподарських підприємств регіону
ІВ Артімонова
Вісник Білоцерківського державного аграрного університету, 71-77, 2009
32009
Організаційно-економічні відносини в ланцюзі поставок молока та молокопродукції
ІМ Паска, ЮС Гринчук, ІВ Артімонова
Білоцерківський національний аграрний університет, 2020
22020
Формування системи управління результативністю маркетингової діяльності аграрних підприємств на основі системи збалансованих показників
ОМ Варченко, ІВ Артімонова, ІО Герасименко
22020
Управління дебіторською заборгованістю у сільськогосподарсь-ких підприємствах: фінансово-обліковий аспект
АС Даниленко, ОМ Варченко, ІВ Свиноус, ОА Шуст, ІВ Гончарук, ...
Київ, 2019.-288 с., 2019
22019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20