Науково-методичне забезпечення навчального процесу у вищій школі: усталені нормативи та сучасні вимоги О Жорнова, О Жорнова Вісник книжкової палати, 29-32, 2012 | 60 | 2012 |
Соціокультурна компетентність студентів в контексті оминання «слабких ланок» сучасного освітнього процесу ОІ Жорнова Вища освіта України 3, 93-100, 2006 | 24 | 2006 |
Теоретико–методологічні засади формування культуротворчості студентів університетів ОІ Жорнова В. Гнатюка, 2007 | 19 | 2007 |
Тестування у контексті моніторингу якості знань студентів: загальнотеоретичні та загальнометодичні розвідки О Жорнова Вища школа 9, 34-47, 2010 | 15 | 2010 |
Теорія і методика формування культуротворчості: Монографія ОІ Жорнова Запоріжжя: Дике поле, 2006 | 14 | 2006 |
Культуротворчість: історія терміну та еволюція поняття О Жорнова Междисциплинарные исследования в науке и образовании, 2012 | 10 | 2012 |
Художньо-естетичне виховання в контексті культуротворчості О Жорнова, О Жорнова Рідна школа, 12-14, 1998 | 10 | 1998 |
Сучасна вища школа: to be or not to be? О Жорнова, ОІ Жорнова Вища школа, 74-83, 2011 | 9 | 2011 |
Звичаєвість соціального життя як науковий конструкт соціальної психології (на прикладі дискурсу культуротворчості) ОІ Жорнова Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки, 138-146, 2013 | 8 | 2013 |
Формування студента як суб’єкта соціокультурної діяльності О Жорнова Вища освіта України, 90-93, 2007 | 8 | 2007 |
Музично-творчий розвиток учнів молодшого шкільного віку засобами сучасного дитячого фольклору ОІ Жорнова спец. 13.00. 02 «Теорія та методика навчання музики і музичного виховання …, 1998 | 8 | 1998 |
Соціально-психологічні абриси задуму культуротворчості: сьогочасні дискусії та досвід наукового осмислення ОІ Жорнова Психологічні перспективи, 28-39, 2013 | 7 | 2013 |
Формування студентів суб'єктами соціокультурної діяльності: освітньо-філософські засади моделювання образу педагогічного впливу ОІ Жорнова Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії, 74-83, 2006 | 7 | 2006 |
Формування суб'єкта соціокультурної діяльності як педагогічна проблема ОІ Жорнова Вісник книжкової палати, 21-24, 2005 | 7 | 2005 |
Соціокультурний контекст проблем викладання фундаментальних дисциплін у вищій школі/Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі: Збірник наукових праць ОІ Жорнова Кривий Ріг: Видавничий відділ НМетАУ, 2004 | 7 | 2004 |
Організаційно-методичні засади викладання у вищій школі: навчальний посібник ОІ Жорнова, ОІ Жорнова Київ: КНУ ім. Т. Шевченка, 2011 | 6 | 2011 |
Ідентифікатори повсякденної активності особистості як напрями інвайроментальної освіти ОІ Жорнова ОІ Жорнова.–[Електронний ресурс].– Режим доступу: http://www. nbuv. gov. ua …, 0 | 6 | |
Якість вищої освіти України та медіаграмотність науково-педагогічної спільноти: виклики без відгуків ОІ Жорнова, ОІ Жорнова Вища школа, 38-44, 2019 | 5 | 2019 |
Психологія самозайнятості на теренах України як наукова проблема та запит практики ОІ Жорнова Психологічні науки: проблеми і здобутки, 58-81, 2015 | 5 | 2015 |
Ідея культуротворчості і перспективи соціальної психології ОІ Жорнова Київ: Міленіум, 2014 | 5 | 2014 |