Подписаться
Юлія Володимирівна Костинець, Yuliia Kostynets, Iuliia Kostynets
Юлія Володимирівна Костинець, Yuliia Kostynets, Iuliia Kostynets
Другие именаIuliia V. Kostynets, Iu.V. Kostynets
Національна академія управління
Подтвержден адрес электронной почты в домене nam.kiev.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Pent-up demand’s realization in the hospitality sector in the context of COVID-19
OO Valeriia Kostynets, Iuliia Kostynets
Journal of International Studies 14 (1), 89-102, 2021
24*2021
Pent-up demand effect at the tourist market
I Kostynets, V Kostynets, V Baranov
CENTER SOCIOLOGICAL RESEARCH, MICKIEWICZA STR, 64, SZCZECIN, 71-101, POLAND, 2020
182020
Development of internal tourism and hospitality in Ukraine. Tourism and Travelling, 3 (1), 25-33
V Kostynets, I Kostynets, M Korneyev, N Nebaba, E Sopin
72022
Управління розвитком ринку послуг на засадах маркетингу в умовах цифрової трансформації економіки: дис... д-ра екон. наук: 08.00. 03
ЮВ Костинець
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук за …, 2021
62021
Віртуальні подорожі як інструмент просування причорноморського регіону
ВВ Костинець, ЮВ Костинець
Причорноморські економічні студії, 52-1, 2020
62020
Alternative swot strategies as a tool in territorial marketing
VV Kostynets, IV Kostynets
Aktual'ni Problemy Ekonomiky= Actual Problems in Economics, 199, 2016
62016
Modeling of development of the internal market of tourist services in Ukraine, based on the principles of cluster management
M Sahaidak, V Kostynets, I Kostynets
SHS Web of Conferences 65, 04010, 2019
52019
The role of digital (social) media in the management of innovation projects at the company and self-employment levels
О Прокопенко, В Садівничий, Ж Батирбекова, В Омельяненко, ...
Financial and credit activity problems of theory and practice 4 (45), 165-174, 2022
42022
Prospects of state regulation of venture entrepreneurship in Ukrain
M Tymoshenko, N Bondarchuk, I Lytvyn, I Kostynets, O Bieliakova
Cuestiones Políticas 40 (74), 63-90, 2022
42022
Core factors of intermediary services market development
YV Kostinets
Актуальні проблеми економіки, 172-177, 2014
42014
Використання сучасних інформаційних комп ‘ютерних технологій, як головна умова прийняття ефективних маркетингових рішень
НД Лужаниця, ЮВ Костинець
Актуальні проблеми економіки, 232, 2020
32020
Інформаційне забезпечення маркетингового управління на ринку посередницьких послуг
ЮВ Костинець
Актуальні проблеми економіки, 125, 2011
32011
Порівняння засобів збільшення власної аудиторії бренду у соціальних мережах
Б Колесник
Journal of Strategic Economic Research, 86-104, 2022
22022
Financial control in the system of budgetary security of the state and regions under decentralization conditions in Ukraine
Т Косова, O Воронкова, O Ключка, Ю Костинець
Financial and credit activity problems of theory and practice 1 (36), 140-148, 2021
22021
Development of internal tourism and hospitality in Ukraine
ES Valeriia Kostynets, Iuliia Kostynets, Maxim Korneyev, Nataliia Nebaba
Tourism and Travelling 3 (1), 25-33, 2021
2*2021
Цифровізація як засіб реалізації концепцій індивідуалізованого та сегментованого маркетингу на ринку туристичних послуг
ЮВ Костинець
Підприємництво та інновації, 38-42, 2019
22019
Factor model of social media marketing effect on brand loyalty
NRYZ Olga Chubukova, Iuliia Kostynets, Igor Ponomarenko
SHS Web of Conferences 65 (65), 04011, 2019
2*2019
Обґрунтування комплексу маркетингу для ринку посередницьких послуг
ЮВ Костинець
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка, 104-107, 2014
22014
Iнформацiйне забезпечення маркетингового управлiння на ринку посередницьких послуг
ЮВ Костинець
Актуальнi проблеми економiки, 38, 2011
22011
Modeling the processes of development of the domestic market of tourist services and hospitality
I Kostynets, V Kostynets
Three Seas Economic Journal 3 (1), 93-97, 2022
12022
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20