Підписатись
Oleksii Kim
Oleksii Kim
V N Karazin Kharkiv national university, departament of marketing, management and enterpreneurship
Підтверджена електронна адреса в karazin.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Средний класс в постсоветском обществе: социально-экономические критерии, структура, условия формирования
MN Kim, AA Kim
Точка, 2012
152012
Методологічні основи дослідження проблем економічної ефективності та розподілу доходів
ОО Кім
Ефективна економіка, http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=, 2017
92017
Вплив нерівності доходів на соціально-економічний розвиток в моделі відкритого агрегованого ринку
ОО Кім
Ефективна економіка 8, 2017
92017
Перспективи застосування методології Agile менеджменту в управлінні ІТ-проектами
ОО Кім, ВВ Козлова
Соціальна економіка, 95-99, 2019
82019
Модель 2-сегментного агрегованого ринку в умовах автаркії
О Кім
Економічний дискурс, 29-36, 2017
72017
Модель «виробництво-розподіл» одиничної економіки агрегованого ринку
ОО Кім
Ефективна економіка 11, 2017
72017
Вплив зовнішньоекономічної діяльності на інституційне перетворення в трансформаційній економіці
ОО Кім
Харків, 2006
72006
Розподіл доходів в Україні 2010–2016 рр.
ОО Кім
Ефективна економіка 10, 2017
62017
Сучасні тенденції світового ринку озброєнь та перспективи розв’язання глобальної проблеми миру і демілітаризації
Т Кім, О Кім, К Рахматіллаєва
Економіка та суспільство, 2022
42022
Aggregated market unit economy model
OO Kim
Efficient economy, 2018
42018
Дослідження трансакційного поля розподілу доходів як загального ресурсу в межах концепції агрегованого ринку
О Кім
Економічний дискурс, 49-56, 2017
42017
Основи дослідження сукупного (агрегованого) ринку
ОО Кім
Управління розвитком, 12-17, 2017
42017
Динамика товарной структуры внешней торговли Украины в 2005-2010 гг.
АА Ким
Вісник Харківського національного університету імені ВН Каразіна. Серія …, 2011
42011
THE UKRAINE AND CHINA INTERNATIONAL TRADE COOPERATION: IMPACT ON THE UKRAINE TRADE DEFICIT
O Kim
4*
Модель «дохід-споживання» одиничної економіки агрегованого ринку
ОО Кім
Східна Європа: економіка, бізнес та управління, 362-365, 2017
32017
Принцип Парето в розподілі доходів.
ОО Кім, АА Ким
ЗДІА, 2017
32017
Институциональные аспекты формирования внешнеэкономической стратегии Украины
АА Ким
ХНЕУ, 2013
32013
Формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства з урахуванням глобалізації діяльності підприємств
ОС Шуміло, ОО Кім, ЄІ Ковша
Придніпровська державна академія будівництва та архітектури, 2023
22023
ГРАФІЧНИЙ ДИЗАЙН РЕКЛАМИ: МАРКЕТИНГОВІ ПРОЄКТИ У СФЕРІ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗГІДНО КОНЦЕПЦІЙ AGILE-МАРКЕТИНГ ТА EDUSCRUM
О Кім
Економіка та суспільство, 2021
22021
Модель одиничної економіки агрегованого ринку
ОО Кім
Ефективна економіка, 2018
22018
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20