Підписатись
Совершенна Ірина Олексіївна
Совершенна Ірина Олексіївна
Київський національний торговельно-економічний університет
Підтверджена електронна адреса в knteu.kiev.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Інноваційний розвиток підприємств роздрібної торгівлі
ІМ Підкамінний, ІО Совершенна
Бізнес Інформ, 156-159, 2013
202013
Кадровий аудит як інструмент підвищення результативності менеджменту і розвитку організації
ІО Совершенна
Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі, 31–41-31–41, 2013
162013
Університетські центри трансферу технологій–важлива ланка інноваційної інфраструктури
ІО Совершенна
Видавництво Львівської політехніки, 2010
162010
Стан інноваційної діяльності та тенденції розвитку технологічних парків в Україні
СВ Пустовойт, ВС Петрук, ІО Совершенна
Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі, 86–93-86–93, 2013
122013
Розвиток інноваційної діяльності в Україні (Аналіз за європейською методологією)
ІО Совершенна
Інноваційна економіка, 254-259, 2012
102012
Про сучасні особливості технологізації управління підприємством
ІО Совершенна
Бізнес Інформ, 353-356, 2013
92013
Механізм комерціалізації результатів інноваційної діяльності
СЮ Бут, ІО Совершенна
Інноваційна економіка: Всеукраїнський науково-виробничий журнал, 20-23, 2009
82009
Сучасний стан і проблеми формування та розвитку організаційноекономічного механізму комерціалізації інноваційної діяльності в Україні
СЮ Бут, ІО Совершенна
Інноваційна економіка. Всеукраїнський науково-виробничий журнал, 20-23, 2011
72011
Методичні підходи до оцінювання ефективності трансферу технологій в Україні
ІО Совершенна
Ефективна економіка 5, 2017
52017
Шляхи комерціалізації університетських розробок: проблеми і вирішення
ІО Совершина
Інноваційна економіка, 28-34, 2011
32011
ЧОГО ВАРТО ОЧІКУВАТИ І ЯК УПРАВЛЯТИ ПРЕДСТАВНИКАМИ ПОКОЛІННЯ Z?
ЛО Колмакова, ІО Совершенна
Глобальні проблеми економіки та фінансів: збірник тез наукових робіт IX …, 2017
22017
Инновационное развитие предприятий розничной торговли
ИН Подкаменный, ИА Совершенная
Бизнес Информ, 156-159, 2013
22013
Особливості маркетингу взаємовідносин на ринку ІТ-аутсорсингу у воєнний час
ОВ Виноградова, ІО Совершенна, АУ Єсмаханова
Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський …, 2023
12023
Особливості маркетингового ціноутворення під час пандемії Сovid-19
ІО Совершенна, НМ Недопако, ЯВ Ботнар
Економіка. Менеджмент. Бізнес, 37, 2021
12021
Рекламні стратегії в системі загальної маркетингової стратегії підприємства.«
ІО Совершенна, НМ Недопако, ОС Оніщенко
Економіка. Менеджмент. Бізнес, 35, 2021
12021
Особливості розвитку національної інноваційної системи Республіки Корея: досвід для України в умовах трансформації інноваційних процесів
ЛІ Федулова, ІО Совершенна
Інноваційна Економіка, 9-14, 2020
12020
ЦИФРОВА ЕВОЛЮЦІЯ СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ
ІО Совершенна, АО Кубрак
T 31 Телекомунікаційний простір ХХІ сторіччя: ринок, держава, 168, 2019
12019
Використання штучного інтелекту в маркетингу
ІО Совершенна, АВ Тарасюк
T 31 Телекомунікаційний простір ХХІ сторіччя: ринок, держава, 59, 2019
12019
Патентно-ліцензійна політика університетів України як фактор підвищення їх конкурентоспроможності
І Совершенна
ТНЕУ, 2013
12013
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ПРОГРАМ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧІВ У РІТЕЙЛІ
КС Міщенко, ІО Совершенна
М 25 Маркетинг майбутнього: виклики та реалії. Матеріали ІІІ, 34, 2021
2021
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20