Підписатись
Совершенна Ірина Олексіївна
Совершенна Ірина Олексіївна
Київський національний торговельно-економічний університет
Підтверджена електронна адреса в knteu.kiev.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Інноваційний розвиток підприємств роздрібної торгівлі
ІМ Підкамінний, ІО Совершенна
Бізнес Інформ, 156-159, 2013
192013
Університетські центри трансферу технологій–важлива ланка інноваційної інфраструктури.[Електронний ресурс]
ІО Совершенна
Режим доступу: http://www. nbuv. gov. ua/portal/natural/Vnulp/Ekonomika …, 2010
162010
Кадровий аудит як інструмент підвищення результативності менеджменту і розвитку організації
ІО Совершенна
Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі, 31–41-31–41, 2013
112013
Стан інноваційної діяльності та тенденції розвитку технологічних парків в Україні
СВ Пустовойт, ВС Петрук, ІО Совершенна
Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі, 86–93-86–93, 2013
112013
Розвиток інноваційної діяльності в Україні (Аналіз за європейською методологією)
ІО Совершенна
Інноваційна економіка, 254-259, 2012
92012
Про сучасні особливості технологізації управління підприємством
ІО Совершенна
Бізнес Інформ, 353-356, 2013
82013
Механізм комерціалізації результатів інноваційної діяльності
СЮ Бут, ІО Совершенна
Інноваційна економіка: Всеукраїнський науково-виробничий журнал, 20-23, 2009
72009
Сучасний стан і проблеми формування та розвитку організаційноекономічного механізму комерціалізації інноваційної діяльності в Україні
СЮ Бут, ІО Совершенна
Інноваційна економіка. Всеукраїнський науково-виробничий журнал, 20-23, 2011
62011
Шляхи комерціалізації університетських розробок: проблеми і вирішення
ІО Совершина
Інноваційна економіка, 28-34, 2011
32011
ЧОГО ВАРТО ОЧІКУВАТИ І ЯК УПРАВЛЯТИ ПРЕДСТАВНИКАМИ ПОКОЛІННЯ Z?
ЛО Колмакова, ІО Совершенна
Глобальні проблеми економіки та фінансів: збірник тез наукових робіт IX …, 2017
22017
Инновационное развитие предприятий розничной торговли
ИН Подкаменный, ИА Совершенная
Бизнес Информ, 156-159, 2013
22013
Рекламні стратегії в системі загальної маркетингової стратегії підприємства.«
ІО Совершенна, НМ Недопако, ОС Оніщенко
Економіка. Менеджмент. Бізнес, 35, 2021
12021
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ПРОГРАМ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧІВ У РІТЕЙЛІ
КС Міщенко, ІО Совершенна
М 25 Маркетинг майбутнього: виклики та реалії. Матеріали ІІІ, 34, 2021
2021
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІННОВАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ РЕСПУБЛІКИ КОРЕЯ: ДОСВІД ДЛЯ УКРАЇНИ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЇ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ
ЛІ Федулова, ІО Совершенна
ІННОВАЦІЙНА ЕКОНОМІКА, 9-14, 2020
2020
ЦИФРОВА ЕВОЛЮЦІЯ СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ
ІО Совершенна, АО Кубрак
T 31 Телекомунікаційний простір ХХІ сторіччя: ринок, держава, 168, 2019
2019
Використання штучного інтелекту в маркетингу
ІО Совершенна, АВ Тарасюк
T 31 Телекомунікаційний простір ХХІ сторіччя: ринок, держава, 59, 2019
2019
МАРКЕТИНГОВІ КОНКУРЕНТНІ СТРАТЕГІЇ ЛІДЕРІВ ГАЛУЗІ
ІО Совершенна, ОО Остролуцький
T 31 Телекомунікаційний простір ХХІ сторіччя: ринок, держава, 129, 2019
2019
Кластерне партнерство як основа синергетичного ефекту співпраці підприємців
ІО Совершенна
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2017
2017
Можливості відкритих освітніх платформ на базі провідних університетів
І Совершенна
INNOVATIONS IN HIGHER EDUCATION–MODERN COMMUNICATIONS AND COLLABORATION AT …, 2015
2015
ИННОВАЦИОННОЕ РАЗВИТИЕ ПРЕДПРИЯТИЙ РОЗНИЧНОЙ ТОРГОВЛИ
ИА СОВЕРШЕННАЯ, ИН ПОДКАМЕННЫЙ
Бизнес Информ, 2013
2013
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20