Ірина Піняк (Irina Pinyak)
Ірина Піняк (Irina Pinyak)
Ternopil Ivan Puluj National Technical University Тернопільський національний технічний університет
Підтверджена електронна адреса в tntu.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Інтелектуальні активи як ефективний ресурс економічного розвитку підприємства
ІЛ Піняк
132009
Маркетингові інтелектуальні активи: підходи до оцінки
ІЛ Піняк, ИЛ Пиняк, ОП Бурліцька, ОП Бурлицкая
ТНТУ, АСУ, 2012
82012
Методичні рекомендації щодо забезпечення самостійної роботи здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня 1 року навчання з дисципліни «Психологія менеджменту» за …
ІГ Головська, ЮА Граждиян, ИГ Головская
Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені КД …, 2020
72020
Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій
РВ Федорович, НМ Бакуліна, ОП Бурліцька, МП Галущак, ОЯ Галущак, ...
ФО-П Шпак ВБ, 2017
22017
Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій. Колективна монографія
ВА Фалович, ГП Баб'як, НМ Бакуліна, ОП Бурліцька, НМ Голда, ...
Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій, 2019
12019
Маркетинговий інструментарій формування попиту на товари та послуги на ринках України
РВ Федорович, ОП Бурліцька, НМ Голда, ОМ Загородна, ОІ Краузе, ...
12013
Теоретичні аспекти обґрунтування сутності маркетингової стратегії в кризових умовах управління машинобудівними підприємствами
ВЙ Бица, ІЛ ПІНЯК
Science, 27, 2012
12012
Ключові тренди розвитку інтернет провайдерів
ІЛ Піняк, Ю Федай
Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих …, 2020
2020
Стратегічні рішення щодо маркетингового комплексу інтернет провайдерів
ІЛ Піняк
Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих …, 2020
2020
Моделювання психосоматичних процесів у рекламній діяльності
Н Голда, І Піняк, В Фалович
Галицький економічний вісник, 148-154, 2020
2020
Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки та маркетингу
ВА Фалович, ГП Баб'як, ОП Бурліцька, НЯ Рожко, НМ Голда, Н Поліщук, ...
ФО-П Шпак ВБ, 2020
2020
Класифікація соціальних медіа
ІЛ Піняк
Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих …, 2019
2019
Цілі маркетингу в соціальних медіа
В Бучинський, ІЛ Піняк
Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих …, 2019
2019
Еволюція соціальних медіа
Х Гринюк, ІЛ Піняк
Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих …, 2019
2019
Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі.–Матеріали X Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів
ОІ Краузе, ІЛ Піняк, ОП Бурліцька, НЯ Рожко, СВ Шпилик, БА Оксентюк, ...
Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному …, 2019
2019
Навчальний посібник для виконання кваліфікаційних робіт за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 …
ІЛ Піняк, ОП Бурліцька, СВ Шпилик, НЯ Рожко, БА Оксентюк, ОІ Міщук, ...
ТНТУ, 2019
2019
Алфавітний покажчик
Ю Антонюк, Л Артеменко, Х Бабій, О Багрій, А Бакан, О Берестецька, ...
MINISTRY OF EDUCATION AND SCIENCE OF UKRAINE, 170, 2019
2019
Програма та методичні рекомендації для проходження практики «Вступ до фаху» за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та …
ОП Бурліцька, ЛЯ Якимишин, ІЛ Піняк
2019
Методичні вказівки для проведення практичних занять з дисципліни «Маркетинг в галузях та сферах діяльності» за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів галузі знань …
ІЛ Піняк, ЛЯ Якимишин
ТНТУ ім. І. Пулюя, 2019
2019
Промисловий маркетинг-споживчий маркетинг: відмінності
Н Ядловський, ІЛ Піняк
Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих …, 2018
2018
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20