Професійний розвиток учителів фізики в системі неперервної освіти: теорія і практика: монографія ВО Савош Луцьк: Волиньполіграф, 2020 | 11 | 2020 |
ICT as a Means of Implementing thematic FIN-modeling in the organization of training in institutions of higher pedagogical and adult education VS T Miyer, L Holodiuk, S Omelchuk AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research, 26-32, 0 | 9* | |
An Overview of the Continuous Education System Components in Dimensions “Umwelt”,“Mitwelt” and “Eigenwelt” T Miyer, L Holodiuk, S Omelchuk, V Savosh, H Bondarenko, ... AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research 11 (1), 52-56, 2021 | 6 | 2021 |
Usage of information and communication technologies in foreign and ukrainian practices in continuing pedagogical education of the digital era KR T Miyer, L Holodiuk, V Savosh, H Bondarenko, S Dubovyk, L Romanenko Ad Alta-Journal of Interdisciplinary Research, 35-39, 2021 | 6 | 2021 |
Організація самостійної роботи учнів з фізики на основі використання методу моделювання МОС Калапуша Л.Р., Савош В.О. Фізика та астрономія в школі, С. 17-21, 2000 | 6 | 2000 |
Preventing the pre-sick conditions of those who practice lifelong learning ТІ Міyer, LS Holodiuk, VО Savosh Wiadomości Lekarskie, LXXIV 1, 107-111, 2021 | 5 | 2021 |
A change of human values during the life as an indicator of the formation of a spiritual being T Miyer, L Holodiuk, I Tkachenko, V Savosh, H Bondarenko, ... Ad Alta-Journal of Interdisciplinary Research 11 (1), 30-33, 2020 | 5 | 2020 |
Моделювання як засіб тематичного поєднання в системі неперервної освіти формальної, інформальної та неформальної освіти ВО Савош Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені …, 2018 | 3 | 2018 |
Експериментальний тур третього етапу LI Всеукраїнської олімпіади з фізики ГП Кобель, ВО Савош Педагогічний пошук, 38–43, 2014 | 2* | 2014 |
Періодизація підготовки індивіда до неперервної освіти впродовж життя як основа формулювання змісту педагогічних умов ВО Савош Професійна освіта: методологія, теорія та технології, 172–187, 2018 | 1 | 2018 |
Аналіз поняття «розвиток» у контексті феномену «діадний базис» ВО Савош International Scientific and Practical Conference World science 5 (1), 21-24, 2018 | 1 | 2018 |
Контент-аналіз сутнісного змісту поняття «неперервна освіта» як засіб представлення поняття «система неперервної освіти» ВО Савош Актуальні питання природничо-математичної освіти, 101-106, 2017 | 1 | 2017 |
Експериментальний тур третього етапу LIII Всеукраїнської олімпіади з фізики ГП Кобель, ВО Савош Педагогічний пошук, 62–68, 2016 | 1 | 2016 |
Коло змінного струму як джерело когерентних коливань та елемент у структурі інтегративного подання знання ЮМ Орищин, ВО Савош Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія …, 2015 | 1 | 2015 |
Третій етап LI Всеукраїнської олімпіади з фізики ГП Кобель, ВО Савош Педагогічний пошук, 29–36, 2014 | 1 | 2014 |
Тема «Змінний електричним струм» в курсі загальної фізики. Недоліки та засади вдосконалення ЮМ Орищин, ВО Савош, МД Голуб Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету …, 2013 | 1 | 2013 |
Математичне моделювання як засіб організації самостійної роботи старшокласників при розв’язуванні фізичних задач ВО Савош Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 116-124, 2013 | 1 | 2013 |
Зміна акценту у формуванні змісту фізики від ідеальних моделей до реальних-вимога гуманістичної парадигми ЮМ Орищин, ВО Савош Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету …, 2011 | 1 | 2011 |
Дослід Штерна в навчальному процесі. Проблеми інтерпретації та їх розв’язання ЮМ Орищин, ВО Савош Вісн. Чернігів. держ. пед. ун-ту. 89, 469-474, 2011 | 1* | 2011 |
Організація самостійної роботи учнів з фізики на основі використання методу моделювання ОС Савош, ВО, Калапуша, Л. Р., Мартинюк Фізика та астрономія в школі, 21-24, 2000 | 1* | 2000 |