Подписаться
Katerina Olinichenko
Katerina Olinichenko
Другие именаКатерина Олініченко
STATE BIOTECHNOLOGICAL UNIVERSITY (SBTU), Kharkiv, Ukraine;/ ДЕРЖАВНИЙ БІОТЕХНОЛОГІЧНИЙ
Подтвержден адрес электронной почты в домене btu.kharkov.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Smart solutions: Risk management of crypto-assets and blockchain technology
I Bashynska, M Malanchuk, O Zhuravel, K Olinichenko
International Journal of Civil Engineering and Technology (IJCIET), 1121-1131, 2019
472019
Рекламний менеджмент: навч. посібник
КС Олініченко
Харків, видавництво Іванченко, 2015
42*2015
Економічні аспекти еволюції поглядів на управління витратами
КС Олініченко
Вісник міжнародного Слов'янського університету 1 (1), 29-37, 2007
34*2007
Entrepreneurial characteristics as factors of human development
N Savytska, N Kashchena, H Chmil, I Muda, O K.
International Journal of Entrepreneurship, URL: https://www.abacademies.org …, 2021
292021
Управління товарними запасами підприємств роздрібної торгівлі
КС Олініченко
Харківський державний університет харчування та торгівлі, 2016
272016
Торговельне підприємництво: навчально-методичний посібник
НЛ Савицька, ІЮ Мелушова, АВ Красноусов, КС Олініченко
Харків: Видавництво Іванченка ІС, 2017
242017
Концептуальна модель управління товарними запасами на підприємствах роздрібної торгівли
ЛІ Безгінова, КС Олініченко
Бізнес-інформ, 224-229, 2014
15*2014
Маркетингова політика розподілу: навчальний посібник
КС Олініченко, ОМ Прядко
Харків: Вид-во Іванченка ІС, 2020
122020
Базові положення концепції inbound маркетингу в період соціалізації суспільства
ГЛ Чміль, КС Олініченко, ЕВ Пахуча
Видавничий дім «Гельветика», 2022
102022
Академічна доброчесність–основна інституційна цінність
ОЄ Абатуров, АО Нікуліна
Академічна доброчесність: виклики сучасності/Збірник наукових есе учасників …, 2019
102019
Маркетингові інструменти просування освітніх послуг за допомогою соціальних мереж
КС Олініченко, ОМ Прядко, МС Клименко
Маркетинг і цифрові технології 4 (3), 34-43, 2020
72020
Товарні запаси в роздрібних торговельних підприємствах
КС Олініченко
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг, 422-430, 2011
62011
Формування бізнесмоделі у цифровому просторі
ОМ Прядко, КС Олініченко
Bielsko-Biala: WSEH, 2022
52022
Розвиток аналітичного інструментарію аудиту сайта інформаційного порталу
ОВ Жегус, ОП Афанасьєва, КС Олініченко, ВМ Маренич
Харківський державний університет харчування та торгівлі, 2021
52021
Порядок формування товарних запасів торговельного підприємства
КС Олініченко
Торгівля і ринок України: зб. наук. пр. Донецьк: ДонНУЕТ, 329-336, 2012
52012
Товарні запаси підприємства: сутність та їх склад
ЛІ Безгінова, КС Олініченко, KS Olinichenko
Вісник МСУ 14 (2), 2011
52011
Трансформація комунікаційної політики для забезпечення резильєнтності підприємств роздрібної торгівлі
КС Олініченко, ГЛ Чміль, ОМ Прядко
Бізнес Інформ, 338-345, 2024
42024
Маркетингові технології просування інноваційного продукту за допомогою брендингу
КС Олініченко, ГЛ Чміль, ОМ Прядко
Видавничий дім «Гельветика», 2023
42023
Брендування як елемент формування іміджу продукції FMCG
ОМ Прядко, ГЛ Чміль, КС Олініченко
Видавничий дім «Гельветика», 2023
42023
Маркетингові технології просування органічної продукції в умовах цифровізації
E Pakhucha, H Chmil, K Olinichenko
Науковий журнал «Економіка і регіон», 72-79, 2022
42022
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20